keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Loistava sää - kiville

Lady Gaga - Marry The Night

Täytyy todeta, että helle on pehmittäny mun pään totaalisesti tai sitten tärpätin katku en tiedä, mutta mulle iski joka tapauksessa Lady Gaga jumi kun helteet alko. Lisäksi oon toheloinu entistä enemmän ja ollu huolimattomampi kuin yleensä, voiko kaikki tää johtua helteestä?
Kun kerran helteestä aloin jauhaan, niin jos haluatte kokeilla jotain huimaa, testakkaa tätä: jättäkää auto, jossa ei ole ilmastointia aurinkoon pariksi tunniksi ja lähtekää sit vaa ajeleen sillä. Takaan, että Helvettikin kalpenee sen rinnalla, tuli testattua äitin kanssa tänään kun kävin lääkärissä Vammalassa.

Tän päivän "selviän helteestä" varustus näytti tältä:Olin ulkona ehkä 10 minuuttia ja tapoin varmaan 5 paarmaa. En kestä kun tästä kesästä on tulossa kuulemma paha paarma kesä.

Sain tänään maalauttua sen taulun valmiiksi mikä vilahti viime postauksessa:
Näyttääpä noi kalliot ja puut tökeröltä kuvassa, mutta oikeesti ne on ihan kivat. Nyt lupaan että en kirjottele mitään "jee maalasin" postauksia... Sanotaanko nyt että viikkoon? :D

Huomenna nään kavereita "pitkästä aikaa" kun meen kaverin mökille päiväksi. Vihdoin mullakin on jotain muutakin elämää kuin kesätyöt!
Näillä näkymin seuraavaa postausta onkin luvassa sitten perjantain maissa, palaillaan!
Ps. Kaksi uutta lukijaa, kiitos!

3 kommenttia:

  1. Ihana toi maalaus! Oon just kokeillu tota autojuttuu, eikä se iha kivaa ollu. Kauheeta vauhtii ulos autosta. xP

    VastaaPoista
  2. oo toi on oikeasti tosi upee toi taulu :0! Ootko käyny kuviskoulun tai jotain?

    VastaaPoista
  3. Kristiina: kiitti!

    Julie: kiitti! En oo käyny mitää kuviskouluja eikä mulla ollu yläasteella kuvista ees valinnaisenakaan

    VastaaPoista