lauantai 4. kesäkuuta 2011

Ensimmäinen lomapäivä

Hanoi Rocks - Street Poetry


Heräsin yhdeltätoista, oon niin odottanut tätä että saa nukkua!
Mun osalta eiliset iltasuunnitelmat kariutuivat kun iski hirveähkö päänsärky ja alkoi väsyttää ja nukahdin 1,5 tunniksi. En menettänyt kuulemma mitään muuta, kuin muutamat kymmenet itikoiden pistokset ja sateen.

Palatakseni vielä eiliseen, haluan esitellä mun kevätjuhlakombon jolla tosin meinasin läkähtyä koululle:
Mekko - Only, Laukku - Seppälä, Kengät - H&M

Hupsita, mekko vähän lagailee, mutta täytyy sanoa, että rakastan noita kenkiä! Niillä on uskomattoman hyvä kävellä ja ne tuntuvat mukavalta jalassa.

Ens viikolla olis kiva heittää talviturkki pois ja pitäishän sitä mennä photoshoottaileen jonnekkin Kaisan kanssa ennen kuin se lähtee Etelä-Afrikkaan ikuisuudeksi. Lisäksi mua jännittää/pelottaa/odotuttaa lääkäri, joka on mulla tiistaina, hui!

Äsken kävi käsky, että huomiseksi pitäisi saada 600 pussia, eli kesätyöt huutaa nyt mun nimeä, palaillaan!

Ps. Arvonnan voittajille vielä tiedoksi, että postitan palkinnot alkuviikosta :)

1 kommentti:

  1. Very Pretty! Nice outfit! I really like your blog. btw, nice blog header... how did you do it? its so nice :) Im following your blog already <3 hope you follow back if its okay with you but its okay not :) Thank you! Amazing blog!

    Jennica819.blogspot.com

    VastaaPoista