sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

Huonepostaus - ei ihan suunnitelmien mukaan

Lady Gaga - Scheiße


Koska rakas kamerani tallentaa videonsa MOV-muotoon, en voinut laittaa tänne videoo, mutta koska olin siivonnut "hyvin" ahkerasti niin päätin laittaa kuva postauksena mun huonepostauksen. Kaiken kukkuraksi järkkärini ei ollut yhteistyö kykyinen, joten kuvat ovat pokkarilla otettuja:Melkein itkettää tää kuvien huono laatu..
Suuri mun huone ei ole, mutta ihan riittävän kokoinen. Toivottavasti kuvista saa edes jonkin asteisen käsityksen siitä, minkälainen mun huone on. Pahoittelen vielä kerran kuvien rakeisuutta..

Huomenna voisi ottaa asukuvankin, sillä lähdetään äitin kans Vammalaan niin tulee laitettua muutakin kun kotivaatteet. Mä käyn ostamassa uusia maalauspohjia ja tarkoitus olisi ostaa myös naamamömmöjä, sillä kosmetiikkafriikkeyteni alkaa osoittaa elon merkkejä tauon jälkeen. Tuntuu että pakko-oireet söi ihonhoito intoa, mutta kun olen nyt viimein pääsemässä eroon moisesta niin se kadonnut into on jälleen löytymässä.

Hyvää sunnuntai-illan jatkoa kaikille!
(Mun piti oikeesti miettiä mikä päivä oli..)

1 kommentti: