maanantai 20. kesäkuuta 2011

Iloinen päivä

Hyvää maanantai-iltaa kaikille!
Mulla on tänään ollut kerrassaan upea päivä, oon ollu tosi iloinen vaikkakaan mitään erikoista ei oo tapahtunut. Tänään lähdin aamupäivällä käymään Vammalasta, jonka takia jouduin nousemaan "jo" puoli yhdeksän, mutta sainpahan laitettua päälle muutakin kuin kotivaatteet:
Mekko - Seppälä, Legginssit - Gina tricot, Kauluspaita - H&M, Kaulakoru - Seppälä

Jälleen sain huomata kuinka raha ei pysy käsissäni sen paremmin kuin ennenkään, sillä tänäänkin onnistuin tuhlaamaan 40 euroa.. Pitäisi varmaan aloittaa täydellinen ostoslakko ja keskittyä kesätöihin. No huomenna oon koko päivän kotona, joten voisin koittaa herätä ihmisten aikoihin ja aloittaa työt heti kun oon heräillyt jospa saisin jotain valmistakin.
Tässäpä joitain päivän ostoksia:
Ostin toistakin XZ:n hoitoöljyä, sillä se toinen ainakin vaikuttaa hyvältä, ainakin pehmensi näitä hamppuja. Kaksi hoitosuihketta myös XZ:n (luotan tähän merkkiin ja suosittelen lämpimästi), sitten ostin Herbinan kuorintavoiteen ja kosteuttavan kasvonaamion jospa saisin kuivat läntit naamasta pois. Varalle ostin lisää "laatu" suteja ja niille lasin etteivät ne loju missä sattuu. Näiden lisäksi ostin lisää maalauspohjia, kynsilakanpoistoaineen sekä pari kangaskassia johon ajattelin värkkäillä jotain.

Nyt taidan mennä jatkeleen töitten tekoa, palaillaan!

Ps. mulla on maailman paras siskon tyttö: se toi mulle karkkia laivalta ;_____; <3

5 kommenttia:

  1. Ihania vaatteita sulta aina löytyy. ♥

    VastaaPoista
  2. Noo.. sina herasit JO puoli ysilta..... eilen ma herasin kakskyt yli viis XDDDDD ja en tieda mika muhun on menny ku tanaankin herasin joskus puoli yhdeksalta ja meen nukkuun joka ilta joskus kymmenelta (JA MIKA MUHUN ON MENNY KU KATOIN EILEN TWILIGHTIN NOITTEN KANS XDDDDDD)

    VastaaPoista
  3. tosi ihana asu! ;) toi kaulakoru on supersöpö! :D

    Luna

    VastaaPoista