torstai 23. kesäkuuta 2011

Inspiraatiotulva

Onneksi en tullut luvanneeksi kunnollista postausta, sillä sitä ette nyt saa. Saatte vain kuvia siitä, mitä mun pari päivää kestänyt inspiraatiohyökyaalto on saanut aikaiseksi:Lohikäärmeen piirsin tänään illan rattona kun ei oikein ollut muuta tekemistä, musta siitä tuli yllättävän hyvä vaikka mallia käytinkin.
Joutsenesta olen erityisen tyytyväinen, se onnistui hyvin! Aluksi meinasi epätoivo iskeä, sillä en ole kovin hyvä maalaamaan eläimiä, mutta tämä olikin helppo maalata.
Maanantaina puhuinkin, että ostin kangaskasseja ja eilen sitten innostuin "tuunaamaan" toisen. Teksti on Sixx: A.M:n Life Is Beautiful -biisistä, jossa on mun mielestä on parhaat sanat ikinä.

Tänään maistoin mansikoita ekaa kertaa viiteen vuoteen ja täytyy sanoa etten vieläkään tykänny: happamia ja kirpeitä. Ja ei, ei johtunut siitä että ne olisivat oikeasti happamia vaan mun makuaistista, sillä porukat sano että nää on tosi makeita. Voisin syödä mansikoita kermavaahdon kanssa - ehkä.

Huomenna juhlitaankin sitten juhannusta! Itse vietän juhannukseni kotosalla perheen kesken syöden hyvää ruokaa koko päivän. Koitan otella jotain asukuvaakin ja sen sellaista sais välillä sellaistakin materiaalia tänne.

Loppuun laitan alun tarinasta, joka on jo hyvällä mallilla, sillä oon saanut sitäkin kirjoitettua inspiraatiotulvan aikana:
Oikotiet, ne lyhentävät matkaa, jos kulkija tietää oikean reitin. Joskus taas ne pitkittävät matkaa ja päättyvät umpikujaan jos kulkija on tehnyt väärän valinnan. Suuri osa meistä tietää edes yhden oikotien, kuten mitä kautta pääsee nopeimmin kouluun tai lähikauppaan. Minäkin tiedän yhden oikotien: oikotien suoraan Helvettiin.

Eipä mulla muuta, viettäkäkää hauska juhannus, palaillaan

6 kommenttia:

  1. ompas kinostavan kuulonen tarina, odotan innolla lisää ;))))))))))))999

    VastaaPoista
  2. oi, tohon joutseneen saa ja kannattaa pitää erittäin onnistuneena! Ihana ♥

    joo, mäkään en tykkää mansikoista, pienenä tosin söin niitä ihan hulluna. Oon kojussa myymässä mansikoita ja herneitä - ja kyllä mä niitä herneitä enemmän napsin, kun mansikoita.

    VastaaPoista
  3. tosi upea tuo joutsen :00
    ostaisin heti tuommoisen seinälle jos ois jossai myynnissä

    VastaaPoista
  4. No tää jos joku oli kunnon postaus. Toi joutsen on aivan ihana! ♥ Mä tykkään itte kamalasti mansikoista, vaikka välillä ne maistuu aika kirpeiltä. Lohikäärmekin oli hieno, ja täytyy sanoa, että sä piirrät tosi hyvin!

    VastaaPoista
  5. Mukavaa juhannusta :).

    Mansikat on mun mielestä yleensä tosi hyviä, mutta on ne joskus vähän oudon makuisia. Tykkään ennemmin tuoreista mansikoista kuin vaiks semmosista mitä on pistetty pakastimeen.

    VastaaPoista