maanantai 25. lokakuuta 2010

Tosi huono päivä

Näin positiivisena viikon aloituksena voinkin kertoa, että kaikki on perseestä :) Voinkin luetteloida miksi on huonopäivä:
1. Koululiikunta. Olin kuolla tänään kun oltiin sauvakävelemässä ja juoksemassa purulla.
2. Fysiikan open sijainen. Mä voisin kuristaa sen, se luulee jo että me ollaan ihan professionaaleja fysiikassa ja sen lauseet alkoi tänään varsin usein "kyllä teidän pitäis tietää jo.." Onneksi mein fysiikan ope tulee takas jo ens viikolla (jos ei ni sitten lentää päitä)
3. Matikanläksyt. Käytiin tänää koulus koko kurssin tärkein asia ja olin tunnilla ihan omenoissani ku tajusin sen. Noh nyt kun aloin tekeen niitä kaikki meni väärin vaikka kaava ja esimerkki oli vieres. Turhauttavaa ehkäpä?
4. Juhani Ahon Juha-kirja. Tää pitäis olla luettuna torstaina ja oon lukenut ehkä 20 sivua, mutta ei kiinnostais lukea yh.
Siinä olikin pari juttua mitkä ottaa mua suunnattomasti nyt päähän.


Legginssit - Ginatricot, Paita - Only, Liivi - H&M, Huivi - Vero moda, Kaulakoru - Seppälä

Pahoittelen kuvien heikkoa laatua, mutta tänään oli tuo valo melko kortilla. Lisäksi olemus oli hieman latistunut raivostuttavien liikkatuntien jälkeen. Muuten kylläkin itse pidin tän päivän asusta.

Eilen innostuin lakkaamaan kynnetkin muullakin kuin yhdellä värillä! Nää on jotenkin tosi kivat. Kynnet tosin itsessään ovat melko lyhkäiset vielä 8<

Mutta hei, mä taidan nyt mennä lukemaan sitä Juhaa, palaillaan toivottavasti iloisemman mielen kanssa!

1 kommentti:

  1. Tuo kolmas kohta tossa asioissa jotka ottaa päähän, on niiiiin totta :'D itteeki aina vituttaa tunneilla ku tajuan sen asian, mutta en silti osaa laskea(oma tulokseni on aina eri kuin kirjan tulos.) Kai oon sit vaan huono :--( Mut juuu, tärkee kommentti :D::D Söpö toi pöllökoru!

    VastaaPoista