perjantai 29. lokakuuta 2010

Elä, opi, koe

Chisu - Vapaa ja yksin


Mulla on hyvä päivä tänään! Jotenkin hyvä fiilis kun tietää ettei tarvi tehdä läksyjä tai stressaa tekemättömistä tehtävistä. Tähän tosin loppui mun "rento" kouluelämä, sillä ensi viikosta kolme viikkoa eteenpäin mulla on 39 viikkotuntia jes.
Mutta mutta, tänään oli mukaisa ilma joten kävin kuvailemassa:





Tunika - Only, Kauluspaita - H&M, Sukkahousut - Seppälä, Huivi - Kappahl
Mun naamaa tuntuu vaivaavan bad face - aikakausi..

Niin! Mun pitikin kertoa muusta viikonlopun ohjelmasta tänään. Eli, mahdollisesti tänä viikonloppuna mun hiukset värjätään (sikäli Satun poppoo tulee med hiusväri)
Huomenna meenkin Vammalaan Kaisan, Miian, Emmin ja Laran Sykerockkiin! Siellä on esiintymässä Aste, Chisu. Asteesta en nyt tykkääkkä mut Chisu aaa olis jo huominen!

Mutta mutta, meen jatkaan perjantai-illan rattoa L-koodin parissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti