maanantai 11. lokakuuta 2010

Kivuliasta

Heipsan!

On ollu kamalan pitkä päivä, ja mun jalkoja on särkeny koko päivän, eikä asiaa juurikaan auttanut se, että sain liikkatunnilla sählymailasta kehräsluuhun. Lisäksi mustelmia löytyy polvesta, ja tulinhan kampatuksikin. Tyttöjen sähly: kovat otteet, rento meno.

Aikas pian kun olin päässyt kotiin kävin ulkona ottamassa parit kuvat:




Kauluspaita - H&M, T-paita - Ginatricot, Housut - Lindex, Kaulakoru - Glitter

Mulla oli kuvausseuraa:

Tosin loppupeleis Ruca vaan makoili ja mulkoili mua kun juoksentelin ympäriinsä.


Lakkasin kynnet eilen! Näissä on sitä lakkaa minkä ostin Porista. Tää ei oo kyllä kauheen peittävää mutta aina voi soveltaa. Tuntuu siltä että kynnet olis lopettanut kasvun kokonaan, tai sitten tuijottelen kynsiä liikaa etten huomaa niiden kasvua.

Tänään nolaan itseni virallisesti, ja laitan tänne tänään vielä sen videon minkä olin lupaillut. Varautukaa :'D

1 kommentti: