lauantai 23. lokakuuta 2010

Laatupäivä

Lauantaita kaikille!
Tänään oon saanut jotain aikaiseksi, kävin kaupassa (vau). Tätä lukuun ottamatta oon ollut hyvin tiiviisti linnoittautunut yläkertaan.


Jäätelön syönnin ohella oon lukenut Heroiinipäiväkirjaa, piirrellyt ja kattellut L-koodia. Tuntuu hassulta mutta mun mielestä on ollut aivan mahti päivä, vaikka en olekaan tehnyt oikeastaan mitään tärkeää.

Ainiin, ku menin kauppaan vein kans pulloja sinne.. Ihmettelen kyllä, kun jengi heittää pantillisia pulloja ojiin ja roskiksiin. Noh, eihän niistä paljon rahaa saa, mutta jos säästää enemmän pulloja ja sit vie kauppaa. Mä ainakin (pihi kun olen) teen tätä usein, sitten on mukavaa ostaa esim. lehti tai sit just jäätelöö ja maksaa sitten enää pari euroo.

Pullojen panteista vaihdankin aihetta sulavasti siihen että lisäsin tohon sivupalkkiin tuollaisen muualla kohdan. Siittä pääse nyt mun tumblr:iinkin mistä kerroinkin eilen. Ei mitään käsitystä "miten" tuun sitä käyttämään, mutta arvelen että käyttelen sitä suurimmaksi osaksi harvasanaiseen angstaukseen kuvien kera jes, mutta aika näyttää.

Huomenna (sikäli on jaksamusta) koitan tehdä toivotun arkimeikin esittely postauksen. Tsau huomiseen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti