perjantai 2. lokakuuta 2009

Mikä musa on kaupallista ja kenen taidenäyttely sontaa?

Tässä oli nyt muutaman päivän päivityskatko, koska oli ruotsin koe, johon piti tietenkin lukee. Koe meni... en kyl osaa sanoo mitää, mut oon ylpee jos saan kasin. Samana päivänä meiän koululla kävi signmark (kirjotetaanhan se noin) Sitä oli kyllä hauska kattella sitä sen viittomista.


Mentiin sitten välkällä pyytämään nimmarit 8)

Tänään en ollut koulussa kun meillä oli taksvärkki. Mä siivosin yläkerran, ja huomenna pitäis siivota huonetta. Aamupäivällä käytiin äitin kans Vammalassa:


Jeeij, kynsienkovettajaa, tätä on kaipailtukin jo aika pitkään, maksoi vähän päälle 8 euroa, äiti rahoitti tämän. Sitten kävin seppälästä josta ostin uutta glitterlakkaa, koska vanha on jo aika kökkelöitynyt. Seppälästä löysin myöskin rannekoruja, jotka on mun mielestä tosi kivan värisiä.


Sitten myös toppi, joka on myös seppälästä, maksoi alle 8 euroa. Oon tarvinnukkin tämmöistä perus toppia, koska mulla on pari paitaa mitkä vaativat alleen toisen paidan. sitten vähän btw juttu: musta on alkanu tulla mustempi pukeutumisen suhteen heh.

Käytiin sitten vielä uudessa kangaskaupassa. Siellä oli ihan sairaasti kaikennäkösiä kankaita. Sain äitin ostamaan mulle noita isoja nappeja 1 euron kpl. AA ne on söpöjä, laitan ne varmaan mun superhienoon huppariin minkä teen koulussa. Sitten ostettin noita pieniä nappeja mitä ajattelin laittaa johonkin pienempiin juttuihin. Sitten vielä mittanauha mikä tulee olemaan sangen tarpeellinen.


Eilen kun kattelin Suomen muodin huipulle, sain inspiraatio tulvan ! Oke, en osaa piirtää ja vähän kämmäne muutenkin. Jalat näyttää lyhyiltä ku toi on mekko. Mutta tässä taas vaihteeks näyte mun piirrustustaidosta.

Vähän leikin kontrastilla 8D joo tää ei liittyny.

Tänää aamulla menin lähes suoraan sängystä kuvaileen ulos koska oli kivan näköstä, nyt pari kuvaa:




Mulla on aika jännää ku ei oo skandinaavista näppistä ku iskä toi tän töistä, on tääki parempi kyl ku se jeesuksen aikanen. Tässä viikonlopun aikana meen varmaankin veljen kanssa kuvailee joten toivottavasti saan kuvia sitten tännekkin.

4 kommenttia:

  1. Oiii, noi kuvat on hieman ihania! Vitsi ja laatuki ah, mullekki kelpais järkkäri ;_;♥ Tykkään iha sikana tosta keskimmäisestä tosta kukkasesta!

    VastaaPoista
  2. hei ihania noi napit :D sopii nii täydellisesti siihe hupparii.

    VastaaPoista
  3. Iida: kiitos, ringo on mun kaveri 8)

    Kaisa: Joo mäki mietin kaupassa sitä samaa et noi napit sopis hyvin siihen.

    Jenny: Kiitos 8)

    VastaaPoista