maanantai 12. lokakuuta 2009

Kun sinuun painaudun, tunnen sykkees sun

Anteeksi päivittelemättömyyteni mutta: perjantaina en ehtinyt bloggaileen kun otin korvikset (VIHDOIN !) ja lauantaina on Tampereella Kaisan, Iidan ja Sonjan kanssa ja treen reissun jälkeen piti mennä laralle mutta kävin kotona mittaamassa kuumeen.. 38.6 et moro en mennyt. mutta joka tapauksessa ostoksiin:
Tosiaan, otin perjantaina korvikset, joten päätin ostaa korvikset, vaikkakin mun pitää pitää näitä 2 viikkoo ja sit voin jatkaa jollain renkailla, ja sit pikku hiljaa alkaa käyttää päivisin jotai muita. MUTTA nämä ovat siis bijou brigittestä (kirjottettiinkoha se noin) joka tapauksessa maksoivat 4.95 e. tykkäilen kovasti ku päälimmäiset tähdet ovat metallinväriset ja sit alemmat mattamustat odotan et pääsen käyttämään näitä.
AA RAKKAUS ! aka jeesus koru, en oo sit uskovainen päinvastoin mut siis tää oli vaa niin helvetin siistin näkönen et pakko ostaa, kappahl:ista 9 eurolla muistaakseni.

Myös tämä huivi lähti mukaan kappahl:ista hintaan 6-7 euroa en nyt muista tarkkaan. En pidä vaatteissa leopardi kuviosta mut asusteissa se menee, ja tää oli mun mielestä mukavan värinen.
Suomalaisesta sitten ostin kyniä 10 eurolla, omnom nyt on kivaa piirrellä ku on hyviä kyniä. mutta joo en selittele kynistä enempää

Tosiaan, oon ollut kipeä, ja nytkin on vielä yskä ja kurkku kipeä, mutta ei kuumetta. Ja nyt on sitten syysloma, ihan jees, ku oon alkanu parantua.. Noh, perjantaina pääsen veskaan shoppaileen vaatekaupoilla, ja saan uuden näppiksen. Lisäksi mulle pitäs tulla postia tällä viikolla mutta siitä sitten kun se tulee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti