perjantai 16. lokakuuta 2009

Ne tuo mustikkamehua !

Olin tänään Pirkkalan veskassa shoppailemassa, rahaa meni ihan kiitettävästi, vaikka iskä makso pari juttua (paidan ja kengät) Oli kivaa kiertää kauppoja ku ei ollut kovin kipeä, paitsi yskä ja mun nenäverenvuoto ongelma mut siis joo.. Tän viikon kun oon kököttäny sisällä. Mutta ostoksiin !
Veskan Vero modassa oli kiva rekki, missä oli vaatteita 9.90 € sieltä lähti tämä mukaan. Tykkäilen printistä kosvasti.
Tämäkin on Vero modasta, ja samaisesta rekistä ja niin ollen samaan hintaan. Tää pisti silmään, koska printti oli mun mielestä mielenkiintoinen

Tässä oli kivat värit ! tykkään tekstistä ja omnom, paidan kauluksen reunasta. Tämän paitulin ostin H&M:ästä hintaan 9.95 € muistaakseni.

Tämäkin H&m:ästä, tämän päivän ainut ostos mitä harkitsin oikeasti, että käytänkö tätä. Ja huomaatte varmaan mihin tulokseen päädyin. Hintaahan tällä oli 19,95 €

RAKASTAN ! Nää on oikeesti suloset, ja ihanan lämpimät ja aww. Mulla ei koskaan oo ollu näin ihania talvikenkiä. Aamulla ku iskä sano, että koitetaan kattoo talvikengät, koska yleensä TALVIjalkineiden kattominen on tuottanut tuskaa (painottaen sanaa talvi) Mutta nämä löytyivät oikeasti nopeasti ja tykkäilen. Halpahallista ja hinta oli 24.50 € ja iskä oli luvannut maksaa.
Talvi tulossa ja pelkkiä T-paitoja ostat, iskä vihjas et mee nyt kattomaan jotain pitkähiasta puseroa. Hetken pyörittyäni löysin tämän myöskin siis halpahallista ja hinta oli vähän yli 16 euroa, iskä maksoi tämän.

Kuten täälä mainitsinkin, mun näppis hajosi, ja jouduin käyttää epäskandinaavista näppistä. Tänään ostettiin iskän kanssa verkkokauppa.comista uus näppis. Tykkäilen tässä on näppäimet melkein samanlaiset kuin kannettavassa, maksoi jotain 30€

Omnom, tykkään tossa ketjussa olevasta kaulakorusta, tommonen kiva yksinkertainen H&M 4,94€
Omnom tykkään tooositosi paljon tästä, eli niittikaulapanta korujuttu ! Olin jo lähdössä ja sitten äkkäsin tämän, pakkohan se oli mukaan ottaa, 8.90 € Citymarket.
Mua alko kyrsiin ku kotona on shamppoo jatkuvasti lopussa, ni päätin että ostan oman. Mulla oli tätä shamppoota kutosella, ja tykkäsin silloin, joten ostin ehk kokemuksesta 8'D maksoi alle 3 euroa. Sitten vielä Lumene natural code kasvovoiteita. Eli siis, kuorinta, ja kosteusvoide ja näistä oli vielä tarjouskin - 20 eli maksoivat 6 euroa kappale.
Jeij Ghibli leffa. Säästän tän tylsän päivän varalle, koska sitten on mukava ku muistaa et joku leffa on kattomatta, maksoi 6.95 ja iskä maksoi vielä tämänkin.. Ja tänään vihdosta viimein tuli toi Naruto ultimate ninja peli postissa, ja hetihän piti päästä pelailemaan, mukavaa mättöpelaamista, ei vaadi paljon ajattelua, meh laiks.

Tässä siis tämän päivän shoppailu saldo, ja seuraavan kertaan on pitkä aika, koska mulle jäi päätä huimaavat 15 euroa.

4 kommenttia:

  1. Ei vitsi, vähä kivoja ostoksiaaa! Toi musta liivi ah mäki haluun tommosen.

    VastaaPoista
  2. Ps. Sulle on haaste mun blogissa :)

    VastaaPoista
  3. Haha, mulla on samanlainen paita :D Tarkoitan siis tuota ekaa. Tosin sain sen halvemmalla Jumbon Vero Modasta :3

    VastaaPoista
  4. Iida, joo huomasin haasteen, ja ratkaisu liivin haluamiseen: osta tai pyydä joulupukilt 8)

    Jenny: Ooo kiva :)

    VastaaPoista