lauantai 17. lokakuuta 2009

haaste !


Kun tämän palkinnon saa niin täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa:
Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen
Kopioi kuva ja liitä blogiisi
Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
Anna tunnustus seitsemälle
Linkitä nämä blogissasi
Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta

Mut haasto tähän juttuun Kaisa ja Iida, kiitos heille siitä.

1. Jos mulle sanotaan jotain negatiivista joka yllättää mut, jään miettimään sitä joskus pitkäänkin. En mieti miten jotkut ihmiset ovat toimineet tai miten minä oon toiminut, mutta jos joku tosiaankin sanoo mulle jotain negatiivista joka oikeasti yllättää mut niin sitä sitten tulee mietittyä.
2.Oon sinne päin – ihminen, ei tarvitse olla täydellinen ollakseen hyvä. Tämä epähuolellisuus on näkynyt esim. käsityön ja kuviksen numeroissa. Tosin nykyään olen käsitöissä mahdollisimman huolellinen, ja kuvistahan mulla oli viimeksi kun olin seiskalla.
3.Mulla on paniikkihäiriö. Tää on ollu mulla kohta jo 6 vuotta. Useimmiten saan kohtauksen kun mahaan sattuu, mutta myös joskus ahtaissa paikoissa ja paikoilla missä on järjettömästi ihmisiä, ihme kyllä ihmispaljous ei haitannut tippaakaan Miyavin keikalla.
4.Mulle tulee toisinaan tunnevammainen olo. Tämä siksi koska yleensä pyrin piristämään ja lohduttamaan ihmisiä, vaikkakaan en ole empaattinen, mutta kun joku koittaa piristää mua ja lohduttaa oon yleensä et mee pois, haluan olla yksin.
5. Nautin, kun toinen on väärässä ja itse oikeassa. Nee en tiedä mistä tämäkin sitten johtuu, mutta näin kuitenkin asia on.
6.Pelkään 3 asiaa erityisen paljon: yöt jolloin ei saa unta, lääkärit sekä oksentaminen joka on aiheuttanut mulla lukemattomia paniikkikohtauksia. Öitä pelkään, koska silloin alkaa mielikuvitus laukkaamaan turhan lujaa, lääkäreitä siksi koska pelkään että ne ilmoittaa jostain vakavasta ja oksentamista siksi että hyi >.<
7.Pelkään useita ihmisiä. Päivälläkin, kun joku kävelee perässä oon varma että se hyökkää kimppuun, tällaisissa tilanteissa yleensä kävelen nopeammin. Sitten pelkään (tämä on nykyään harvoin onneksi) joissain kaupoissa mennä maksamaan kassalle jos kassa tyyppi on pelottava.

Noh, eipä olleet mitään maailmaa mullistavia asioita, ja koska oon kiva, en haasta ketään 8) Tänään illalla taikka sitten huomenna tulossa ihan kunnon postausta.

Ps. uusi lukija ! kiitos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti