tiistai 13. lokakuuta 2009

Äiti, onko näin pohjoisessa pelikaaneja?

Nyt luvassa kuvia vuosien varrelta:

Mikähän mun tota mun toista silmää vaivaa? noh kuitenkin, tässä kuvassa oon viiden vanha, ja tukka sen mukainen.. jaa-a tästä ei ole paljon sanottavaa.
Kuudenvanhana minä tässä, ja tukka kasvanu ! tästäkään ei mitää erikoisempaa sanottavaa ole.
Toi paita on nyt mietittynä aika tyrmäävä. Kuvassa oleva kaulakoru on mulla yhä, mut oon hukannu sen ketjun... pitää varmaan ettiä joskus. Tämä on jo sitten kakkosluokan kuva.
En tiä oliks tää kolmos vai nelos luokan kuva... varmaan nelosluokan... Ilmeellä halki elämän.
Dodi nyt voin alkaa kritisoimaan vaatteita enemmän ku porukat ei päättäny täs vaihees niitä. TOI PAITA OLI AIKA JÄRKKY, yh XD Hiuksetki tuli värjättyä ekoja kertoja, ja punasekshan ne piti värjätä. Tässä vaiheessa mun silmät on alkanu vihertymään. Kuva vitosluokalta.
Tähän totean että JÄÄTÄVÄÄ hyi vittu hiukset ja muutenki. Mun tyyli oli aika mustaa. Kuva kutoselta. Kutosen lopussa leikkasin hiukset kuitenkin lyhkäisiksi ja värjäsin mustiksi.

Melko mustaa linjaa mentiin myös seiskan syyslukukausi jolloin löysin paremmin j-rockin joka ei kuitenkaa ollu viä vaikuttanu tyyliin tässä vaiheessa, keväällä tyylini alkoi muistaa ernu tyyliä.
Ja seuraavana syksynä olin tai siis koitin olla joku ihku decora, tätä kesti melkei koko kasiluokan, kunnes kesällä mun tyyli alko tasottuun.. onneksi.
Ja täs on nyt mun rippikuva tältä kesältä. Jestas että mun etuhiukset on lyhyet, verrattuna nykysiin.

Jos nytten vielä pari sanaa mun nykyisestä tyylistä mikä on melko tummahkoa osaksi, mutta pyrin lisäämään siihen väriä ja kivoja yksityiskohtia asusteilla. hmm ei kai mulla nyt oo mitenkään mitää erikoisempaa sanottavaa.

Ps. Kattelin aamulla pelikaanimiehen kun oli tylsää

6 kommenttia:

  1. Tiedätkös Sini, sain päivän naurut ansiostasi. Thanks <3

    VastaaPoista
  2. apua kuolen tota sun nelosluokan ilmettäääääääää XDXDXD
    "moi oon sini, koko maaaaaailma tuntee mut"

    VastaaPoista
  3. MULLA ON SAMALLAINEN PAITA KU SULLA TOKALLA!!!


    .....


    siis oli. ei enää.

    VastaaPoista
  4. kio: joo viimestä muotia
    soina: on ilo ilahduttaa
    kaisa: minähän hallistsen universumia
    LOO: Oo jännää !

    VastaaPoista