lauantai 3. lokakuuta 2009

Яeality

joo eli tänään oon kuunnellu giruja ja diruja (rimmaa ! 8D) joten otin giruilta sitten otsikon. Oli aika btw juttu. Mutta sitten: suuri kiitos kaikkille jotka kommentoivat edelliseen merkintää, kommentit piristävät kummasti.

Koska en näillä näkymin pääsekkään kuvaileen tänä viikonloppuna sään vuoksi kehittelin jotain muuta bloggailtavaa. Päätin että teen merkinnän vaatekaapistani, ja sitten siivosin sen ihan tätä merkintää varten.

Eli siis tää kaappi on mun huoneen ovea vastapäätä ja tässä kuvaa miltä se näyttää. Sitten vähän hylly selvitystä: ylimmällä hyllyllä, todella harvoin käyttämiäni vaatteita, sen alapuolella onkin kaikenlaiset paidat, ja niiden alapuolella housut. Toiseksi alimmalla hyllyllä säilytän alusvaatteet, legginssit, sukat yms. Alin öö taso ? on omistettu kengille joita en kuitenkaan siellä säilytä.

Seuraavksi vähän lempivaatteista.
Mulla ei oo mitenkään mitään suosikkeja, koska pukeudun melko paljon fiiliksen mukaisesti, mutta tässä joitakin suosikkeja :
H&M:n vihreän turkoosit farkut on kai mun lempihousut, kaiketi. Kivan väriset ja sopivat usean mun vaatteen kanssa yhteen.

Tässä on sitten varmastikkin mun suosikki paidat. Miyavin keikka paita on niin kiva, tulee aina sitä pitäessä mieleen keikka. Toi toinen on taasen H&M:n paita, tykkäilen, ihanan tommonen... rento? Huomatkaa, että suosikki paitani ovat hieman isompaa kokoa, en tykkäilen kauheasti kireistä paidoista, en kylläkään tiedä miksi.

Joittenkin paitojen olemassa olon olin lähes unohtanut. Tässäpä kaksi esimerkkiä siitä, eli samin vanha t-paita ja sit H&M:stä kesällä ostettu toppi. Voisin yrittää muistaa käyttää näitäkin.

Ja sitten vielä muutama vaatekappale, joita tuskin näkee mun päällä enään ainakaan kauhean usein. Aloitetaan vaikka tosta hameesta minkä ostin alle vuosi sitten koska mun mielestä se oli silloin ihana, oli silloin kauhee decora kausi (hyi en halua muistella) Ja sitten siirrytään perus seppälä t-paitaa minkä ostin vuosi sitten kesällä Wanaja festareille. Tää olis ihan jees mutta en tykkää tosta tekstistä ollenkaan. Sitten vielä noi valkoiset caprit ovat jääneet vähemmälle käytölle koska ne on liian isot, ja ne ostettiin seiskaluokan kevät juhlaan (kertokaa mun kasvusta tällä aikavälillä...)

Tässä oli jonkinlainen merkintä mun vaatekaapin sisällöstä. Tähän loppuun vielä kuva mun tämän hetkisistä (nysä)kynsistä.
kerros wind and crazyn hard ball sävyä sekä hiukan wetnwild:in kaleidoscope glitter lakkaa. tykkäilen kovasti.

Ja lopuksi kysymys: Onko teillä vaatekaapeissanne turhia vaatteita mitä ette käytä ?

2 kommenttia:

  1. heeeeeei mistä tän (http://closet-mind.blogspot.com/2009/09/punainen-kuu.html) postauksen toi distordet daytime paita on? 8))))

    VastaaPoista
  2. shinkui:
    ihan itse tein sen kässän tunneilla 8)

    VastaaPoista