sunnuntai 18. lokakuuta 2009

Kaikki ei päälle näy

Ensimmäiseksi: uusi ulkoasu ! Samanlaista kuin viimeksikin, mutta vähän erilaisempaa, mielipiteitä olisi mukava kuulla.

Sitten toiseks: mun piti tänään alunperin tehdä omia arvioita muutamasta kosmetiikkajutusta, mutta se jäi nytten, koitan kuitenkin saada tehtyä sen sitten ens viikolla.

Tänään en oo tehnyt mitään muuta kuin lakannut kynnet jotka muuten näyttävät tältä:
Täytyy sanoa että itse olen tyytyväinen näihin.

Tämän lisäksi oon pelannu Naruto ultimate ninjaa ja olin Samin kanssa kuvailemassa. Kun tulin kotiin tyhjensin kameran ja otin sitten sieltä jotain kuvia, ja yhtä muokkasin, koska se näytti muuten tylsältä.





Huomenna mahdollisesti mulla on lääkäri, koska mulla on ollut flunssa nyt jo viikon, ja kauhee yskä 5 päivää, ja silmät rähmäilee joten haluaisi et tää loppuisi. Mutta joo, ei mulla kai sitten muuta.

1 kommentti: