lauantai 8. toukokuuta 2010

Ostoksilla Tampereella

Pidemmittä puheitta päivän ostoksiin:

Vanhat keltaiset Converseni olivat jo aivan rikki joten uudet oli saatava. En ollut ajatellutkaan että ostaisin mustat Converset mutta näin kuitenkin kävi. Sopivat ainakin kaikkien vaatteiden kanssa. Ostin nämä Andiamosta hintaan 59 €

Sillä välin kun olin Andiamossa oli alkanut satamaan ihan kamalasti, jonka seurauksena hiukseni kikkaroituivat kun kävelin koskarille heh.


Koskarilla ku olin kipitin ginaan ostamaan käsikorusetin mitä olin kuolaillu täällä blokinkin puolella. Hintaa löytyi 15.90 euroa, mutta mielestäni se ei ole paha viidestä korusta.


Täysin ylläripylläri ostoksena ostin tuon ihannan tiikeritunikan hintaan 14.90 € myöskin ginasta. Tää on tämmönen ihana ku roikkuu ja oon ihan rakastunut hihoihin. Voin kuvitella kuinka ihana tällainen on sitten kesällä.



Jos pitäisi mainita päivän the-ostos niin se olisi tämä ihanan suuri huivi Lindex:istä 12.95 € Enpä osaa tästä sanoa mitään muuta kuin ihana, ja oli muuten rakkautta ensisilmäyksellä. Alempi kuva vain yrittää havainnollistaa huivissa olevaa liukuvärjäystä.

Synttärit mulla on kylläkin vasta ensiviikolla mutta sain synttärilahjan muutamaa päivää ennen:

Piikkimatto sekä piikkityyny (mikä siis tulee niskan alle)! Tää tulee kyllä todella tarpeeseen koska mulla on hartiat todella jumissa. Toivottavasti tämä auttaa.
Onko teillä kokemuksia piikkimatosta tai/ja piikkityynystä?
Kotimatkalla huomasin että mun piti katsoa joitain leggareja, varsinkin tuo tunika huutaa parikseen jotain mukavia leggareita. No, katsompa sitten Helsingistä.

Kotona mietin että oonko jotenkin huono tai jotain, sillä mulla kesti yhden julisteen laitto nastoilla seinään puolituntia. Siinä meni parikin kertaa hermot, varsinkin siinä vaiheessa kun laitoin nastan vahingossa kynnen läpi. Loppuen lopuksi sain julisteen seinään ja olin varsin tyytyväinen itteeni.

Mutta nyt voisin taas mennä loikoilemaan piikkimatolle, palaillaan !

3 kommenttia:

  1. Katoin tota tunikaa ginan sivuilla just eilen! :----D mut totesin ettei se oo mun tyylinen.

    ah piiiikkimatto on rakkaus

    VastaaPoista
  2. Nyyh, mäkin haluun converset :(

    VastaaPoista
  3. ihanat kengät =) iteki haluaisin uudet conssit :D

    VastaaPoista