perjantai 28. toukokuuta 2010

Oi minne olet kadonnut, itsehillintäni ?

Hanoi rocks - You Make the Earth Move


Tänään käytiin Kaisan kanssa Huittisissa, ja tarkoituksena oli ostaa vain parijuttua, mutta kuinkas kävikään:


Ostin ripsiä ! Toiset ovat ensi viikolla olevaa ysienpäivää varten (eli nuo modelsownin) ja toiset laitan ehkäpä kevätjuhlaan. "Normit" maksoi 2,95€ ja modelsownit 6,95€


Ja sitten kynsilakkoja ! Valkoinen ja musta olivat päässeet kuivahtamaan ja loppumaan joten uusia oli saatava, molempien hinta oli 2,95 €
Tuo sininen missä on pienehkö metallikiilto on aivan upea ! Hinta oli 3,95 €
Ostin seppälästä myös valkoisen kajalin, mutta unohdin kuvata sen. Lisäksi seppälässä oli ota 3 maksa 2 päivä, mikä koski kaikkia tuotteita joten siittäkin tulin jonkinlainen alennus.


Mä ostin lätsän vapaa valinnasta hintaan 7,95 € Oon suurin piirtein menettänyt sydämeni tälle, vaikkakin porukat hieman kommentoivatkin tätä.
Ostin myös uuden puuterihuiskun jonka unohdin (myös) kuvata, sen hinta oli 3,95€

Ja nyt sokerina pohjalla asia mitä nyt tekisi vain käännellä käsissä kokoajan:



Eli This is one's for rock'n'roll - the Best of Hanoi rocks 1980 - 2008
Tämä sisälsi 2 CD:tä joista löytyy upeita kappaleita, ja yhden itseni mielestä tosi hyvän liitin myös postaukseen. Tämän löysin vapaa valinnasta, ja hinta ei todellakaan kirpaissut 12,95 €

Rahaa kului taas ihan kiitettävästi, ja ihmettelen minne mun itsehillintä on nyt taas kadonnut joskus kun mulla sitä oli. No jaa, pitänee vaan tehdä ahkerasti kesätöitä.

Saatiin tänään vielä yhdet kokeet ja ne oli terveystiedon kokeet, jotka oli mulla menny aivan perseelleen - tai ainakin luulin niin. Sillä ysi sieltä tuli ja olin kyllä ylpeä itsestäni.
Nyt on enää viikko päätökseen ja oon niin iloinen mutta samalla haikea sillä peruskoulu loppuu, ja luokka hajoaa. Onneksi melko suuri osa meidän luokasta jää Äetsän Sarkia-lukoon, mutta osa lähtee muualle. Mutta ens viikosta vielä nautitaan !

4 kommenttia:

  1. Sinin musamaku on hiukan muuttunu rokimpaan XD

    VastaaPoista
  2. Ja ilman minua et olis koskaa ees uskaltautunu kuuntelee biisiikää hanoilt :DDDD

    VastaaPoista
  3. Sonja: ehkä joo 8'D

    kio: pisteet sulle !

    Jenna: nii on !

    VastaaPoista