sunnuntai 16. toukokuuta 2010

Kesäsade

(The Killers - Somebody told me [oli muute sillo must kun olin kutosella tai vitosella])



Sarjassamme ei ole mitään asiaa mutta haluan bloggailla.

Eilen oli ihan mukaisa päivä, ja olinkin Miian, Emmin ja Laran kanssa päivällä. Laitan vaikka sitten joskus siittä kuvia kun muistan pyytää Miialta niitä.
Samaisena iltana innostuin vähän tuunaileen erästä vihkoa vähäsen, ja olen ihan tyytyväinen lopputulokseen:

Vihko pääsikin piirrustus käyttöön jo tänään. (nyt seuraa kuva millä varmaan karkotan kaikki lukijat tiehensä)

Aluksi piti vain piirtää omakuva, mutta sitten en jaksanu piirtää silmiä ja sitten lähti homma lapasesta... En tiedä pitäiskö tälle nauraa vai itkeä.

Tänään oon lössöilly kotona ja juossut vesisateessa ( ♥ ) Aamupäivällä kuvailin Rucaa ulkona ja koitin kuvata perhosiakin mutta se osoittautu hankalaksi koska ei ole makroputkea. Äiti sitten sanoi että se ostaa semmosen mulle, mutta epäilen vahvasti, koska musta tuntuu että toi lähinnä jokin heitto. Illalla kummisetä kävi synttäri kahveilla ja ehdotti mulle taas kalastuskisoja. En tiedä meenkö, mutta voishan sitä mennä jollei jotain muuta satu oleen.

Huomenna laitan tänne leirikoulu ohjelman ja loppu täpinöitä sillä lähtö on tiistaina ! Nyt loppuun pari kuvaa Rucasta ettei postaus näyttäisi turhan lyhyeltä:

3 kommenttia:

  1. aww ihana koira :3 ja ihana piirustus

    VastaaPoista
  2. Itke piirustukselle, eipä tuolle paljo muuta voi.

    VastaaPoista
  3. Jenna: kiitti !
    Anonyymi: Koitettu on, mutta ei se siittä muuttunu hienommaksi. Sääli sinäänsä 8<

    VastaaPoista