torstai 27. toukokuuta 2010

Mä vain tahdon pitää hauskaa


ingooratkaa ei mustavalkoinen pienehkö slaissi

Pitkästä aikaa jonkinasteista kunnollista naamakuvaa. Tuntuu siltä ettei ittestä nyt oikein tuntuisi irtoavan mitään tekstiä, mutta silti on halu bloggailla. Tuntuu että pihtaisi tekstiä siihen asti kun koulu loppuu, sillä tiedän että kesälomalla tulee postailtua useammin, välillä tosin ehkä pelkkiä kuviakin mutta silti.

Tänään oli mulla ja Kaisalla aamunavaus. Itte olin kyllä ihan hermona sen takia, ja tärisin ihan hirveesti sielä kopissa, ja oli täystyö siitä ettei tärinä siirtynyt ääneenkin. Loppuen lopuksi koko homma meni ihan jees. Ainiin, aiheena meillä oli meidän leirikoulu, ettei aiheen kanssa ollut mitään ongelmia.
Meillä yseillä on nyt koulussa vähän trafiikkia ysienpäivän kanssa koska meillä on armottomasti jotkin asiat kesken ja joitain ei ehditty ollenkaan, esimerkiksi ei saatu sitä ruokaa mitä oltais haluttu mutta onneksi sentään kakkua saadaan. Lisäksi diplomien kanssa on vielä armoton pikkusäätö edessä.
Kevätjuhlakin on jo vähä reilun viikon päästä ! Tänään harjoteltii ysienbiisiä, joka tänä vuonna on klamydian pilke silmäkulmassa. Mun mielestä oiva valinta, vaikkakaan en niin välitä siitä että sanoja muuteltiin niitten ei-niin-asiallisen-sisällön takia. Olen ihan varma kuitenkin siitä, että jokainen joka laulun tuntee laulaa kevät juhlassa sen oikeilla sanoilla.

Kun tulin kotiin, mua odotti mun huone joka kipeästi on siivouksen tarpeessa:


..tosin en asialle tänään juuri mitään tehnyt, vein vaatteita vaan pyykkiin.. Vihaan siivoamista. Ehkä huomenna ?

Netti-ikkunashoppailua harrastin tänään ginatricotin sivulla:

..Etenkin noi shortsit olis tosi kivat ! Valitettavasti uskoisin että porukat ei varmaankaan sponsoroisi tätä ostospakettia eurollakaan, vaikka olisi mulla ittellänikin rahaa varmaankin ostaa nämä mutta olen nuuka.

Taidan tästä mennä tekemään englannin läksyt ennen kuin House alkaa.

1 kommentti: