lauantai 16. tammikuuta 2010

Nyt vaienneen kertomana tarina kaunistuu

Heipsan ! Tänään oon saanut vähän aikaiseksi, vaikka en läheskään niin paljon kuin oli tarkoitus mutta mitäpä siitä, huomenna sitten !


Tänään tein muffinsseja ! Tein nää vanilja muffinssien ohjeella mutta joukkoon lisäsin yhden desin kookoshiutaleita. Tuli ihan hirmu hyviä (ja nättejä) Jos nää tekee hyvin kauppansa porukoille niin teen lisää, sillä tein näitä ihan pienen määrän, eli 14, ihan siltä varalta jos kukaan ei tykkää. Itse kuitenkin pidin näistä.

Suurin ketutuksen aihe oli tänään:

Se etten saa vaihdettua vasempaan korvaan korvista, koska et saa tota tappia irti (tai siis saisin mut en takas) Epäilen että sinne on kuivunut verta tai jotain 8< pitää ottaa irti joskus kun Satu tulee, ni on apujoukko jos en ite saa korua takasin. Oikeeseen vaihtuu kyllä jo melko sujuvasti. Ps. noi korvikset on ihanan kevyet, verrattuna mun toisiin (♥)


Rispektii mun vinolle asennolle
Paita - Only
Housut - H&M
Panta - Citymarket
Koru (joka ei näy?) - H&M


Mitäs muuta tänään.. En käynyt Huittisissa koska Sami ei saanut aikaseks lähtee heh. Mutta tein hirvittävän enkunläksy maratoonin, sekä matikanläksyt, ja oikeasti yritin siivota mun huonetta - huonoin tuloksin.
Ilta kului kivasti ku oli mättöö sipsejä ja karkkia ja kattelin Fullmetal alchemist brotherhoodia kokoajan vesiputoillen. Kahden vuoden takainen FMA hehkutus on palannut.

Huomenna koitan tehdä sen meikkipostauksen ! Jos muistan ottaa kuvia.

2 kommenttia:

  1. Jostain syystä sun muffinit näyttää paljon herkullisemmilta kun meitin O w O

    VastaaPoista
  2. Sonja: mä oon niin master leipoja ku on 2 tuntia kotsaa viikossa XD

    VastaaPoista