maanantai 25. tammikuuta 2010

"Kuis ammuu lehmä ?"

Ooh uus lukija kiitos !
.. Joka olikin ainut oikeesti hyvä asia tänään. Mulla on pitkästä aikaa ollu perus maanantaivitutus, joka puski kyllä päälle koko päivän. Huono-olo riivaa yhä (en ikinä siis valitta tästä) läksyt viä tekemättä. Enkun sanakoekkin huomenna että rar mutta joo ehkä angsti riittää:


Tossa eilen selailin hieman H&M:n sivuja ja löysin sieltä hieman pontenttiaalista materiaalia. Tosin tiedän ettei porukat tilaa mulle (ei sillä, en oo ees kysynyt)mutta uskoisin että vastaus olisi ei, eikä itselläkään ole rahaa neeh. Voisin niin kuvitella noi vaaleet housut ittelleni ku näyttäisin niille vähän saksia ja hiekkapaperia.
tarvisin mustan hupparin ku mulla ei oo, se sopis niin hyvin kaikkiin. tätä ehkä vois ehdottaa ?
Sitten tommonen hopeaglitter eyeliner olis niin kiva.
Viimeisenä badhairdayn pelastaja: pannat. En hirveästi välitä vaatteissa eläinkuoseista mutta asusteissa se menee hyvin, ja piristää vähän tylsempääkin asua.


Tämmönen takki/bleiseri mikä lieneekään melkein huutaa mun nimee. En vaan ole ihan varma että musta vaiko tuommoinen khakinvihreä. Itse oon kyllä kallistumassa enemmän khakinvihreänpuolelle mutta jaa en tiedä.


Oli aika haaveilu postaus. Pitää kyllä ehdottaa porukoille jossain vaiheessa josko ne heltyis tilaamaan mulle jotain njah.

Näytin tänään vanhemmille postauksille roskakoria, koska en itsekkään enää kestänyt lukea niitä. Joten jossain välissä teen mun meikkipussin sisällöstä uusinta postauksen, koska se on muuttunut nyt vuoden aikana jonkin verran.

Tälle viikolle ei oo mitään ihmeempiä suunnitelmia, paitsi keskiviikkona pitää käydä kakkukahvilla mummulla kun tuo täyttää 80 vuotta, ja mun pitäis korttikin tehdä. Koulujuttuihin vielä liittyen että tutkielma pitää saada valmiiksi tällä viikolla, onneks ei oo mitää muita kokeita ku se sanakoe.

Miten teillä on viikko alkanut ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti