perjantai 15. tammikuuta 2010

Kotonas yhä valheesi ostetaan

Heipä hei ! Pitää kiittä postausideoista, toteutukseen menevät!

Tänään piti oikeasti tulla ihan fiksukin postaus mutta tämän kirjoittaminen meni vähän myöhään. Tällä viikolla ei kylläkään tapahtunut mitään erikoista tai mullistavaa. Paitsi että leikkaisn kynnet yli lyhyiksi, koska sattui niin että yksi kynsi repesi melko lailla joten ratkaisu tähän oli että kynnet lyhyiksi (kaikkia kiinnosti)

Mutta kyllä mää oon saanut jotain aikaiseksikin ! Oon saanut mun kirjailijatutkielmaa kirjoitettua lähes sivun verran mikä on mulle saavutus, koska oon vähän laiska asian suhteen. Tosin oon kyllä panostanut ainakin tän viikon paremmin kouluun, sillä oon tehnyt läksytkin illalla enkä aamulla, niinkuin mulla oli syksyllä tapana.

Illalla innostuin vähän ottelemaan kuvia, en tiedä miksi. Hiuksetki lässähtänyt ja meikit vähän kuluneet mutta tulipa muutama naama kuva otettuakin.






Näytän muuten semioudolta kun hymyilen et hampaat näkyy. Kyllästyin kesken kuvailujen siihen että näytin mangustilta ku en piirtänyt kulmia ni sitten piirsin ne. Aika kävyt mutta joo.

Viikonloppuna ei tuu ainakaan tylsää. Huomennakin on kohtalaisesti hommaa, mm. leivon, käyn huittisissa, siivoon ja teen maanantain läksyt. Sunnuntaina tutkielman teko ja siivoilua jollen saa siivottua huomenna kokonaan, sekä kokeeseen lukua (johon olisi hyvä lukea jo huomenna) Ja vielä pitäis ehtiä pussittaakkin koska tällä hetkellä oon aika peeaa kun viikolla tuli tilattua yksi juttu josta tosin maksoin vaan 14 euroa mutta silti.

Onko teidän viikonloppu kiireinen ?

1 kommentti: