sunnuntai 17. tammikuuta 2010

In the maze without an end, hate yourself

Päätin että ku on 30 lukijaa teen taas jotain spesiaalia. Siihen on kyl viä matkaa ku lukijoita on lähteny käveleen tässä vuoden vaihteen jälkeen heh. MUTTA MÄ MUISTIN OTTAA AAMULLA KUVIA JOTEN: sunnuntai aamun pullaposken meikki postaus:

Lähtökohta: meikitön naama

Unohdin ottaa tähän pelkän kuvan mis oli eyeliner ja ripsari mutta joo.. Eli siis laitan ensimmäisenä eyelinerin ja sitten ripsarin, jos muistan. Toisena teen valkoisella kajalilla alas rajauksen. Neljäntenä laitan valkoisen luomivärin yläluomelle (?)

..Ja koska meikkaan yleensä tummasti, ni laitan meikkivoiteen ja puuterin viimisenä. Aivan lopuksi piirrän kulmat, jos jaksan/muistan.

Tämä on siis mun vakiomeikki, koska en jaksa aamuisin alkaa väkertämään mitään kauhean spesiaalia. Tämän tekemiseen mulla menee 5 minuuttia jollen failaa eyelinerin kanssa.

Tänään myös siivosin:


En ymmärrä miten saan vaatekaapin tähän kuntoon alle kuukaudessa.

Siivoamiseen meni tunti (oli vähän laiskan puoleista siivousta)
Siivouksen ohella huomasin että mun yks paita on jossain hukassa ku se ei ollu pyykkikopas tai narulla. Sitten porukat ihmettelikin että voin muistaa mun kaikki t-paidat ku niitä on.. Noh löytyipä tuo paita, sukkalaatikon alta viikattuna hehe.

Siivosin kyllä muutenkin mun huoneen, ja iskä sai vihdoin laitettua tän paikoilleen:

Sain laukuille naulakon ! Eipä enään vie turhaan tilaa laatikossa. Ei toi laukku"kasa" olisi noin paljon koholla, mutta yhdessä kassissa on pulloja mitä mun pitäs täs joku kaunis päivä viedä kauppaan.

Tähän loppuun aika kaunis (järkyttävä) kuva aamuselta

2 kommenttia:

  1. Sun vaatekaappis näyttää jokseenkin ... vaalealta 8D

    VastaaPoista
  2. kivasti toi oranssi hohtaa tuolta kaapista :-----D

    VastaaPoista