tiistai 31. tammikuuta 2012

Helpotus

Crazy Lixx - Death Row

Ah nyt on selvitty koeviikosta kunniallisesti (...tai vähemmän kunniallisesti), noh sen näkee sitten palautepäivänä. Rakastan tätä koeviikon jälkeistä tunnetta, stressi tippuu pilvistä maan tasalle ja tuntuu siltä että kaikki nollaantuisi koulun osalta. Tosin tämä loistokas fiilis karisee kun aletaan saamaan kokeita takaisin.
Tänään oli liian kylmä mennä kuvaileen yhtikäs mitään ulos. Onneksi valo riittää kuvaamaan myös sisällä pienillä kikkailuilla tosin. Oon näin teknillisesti tosi tyytyväinen noihin naamakuviin! En varsinaisesti tiedä miksi olen niihin näinkin tyytyväinen, mutta rajaus onnistui ja ovatpa nuo melko teräviäkin. Lupaan, ettette näe näitä housuja hetkeen blogissa, on tullut ylikäytettyä näin koeviikolla niitä, mutta ne on niin hyvän "kokeentekohousut", saan väännellä jalkojani ninja-asentoihin eikä ala ahdistamaan.

Oon ihan fiiliksissä siitä että pääsen tänään pitkästä aikaa ryhmäliikuntatunneille, laitoin hiuksetkin ponnarille (on suhteellisen säälittävä näky) Huomenna saan sitten tuskastella kun joka lihas on kipeä ja jalat huutaa armoa rappusissa, mutta ainakin näin etukäteen ajateltuna, oon kaivannu sitä. Vähän kirpaisee maksaa se 30 euroo, kun mun rahatilanne on hivenen heikohko just nyt, mutta onneksi on palkkapäivä ensikuun loppupuolella.

Huomisen pyhitän siivoamiselle ja työnteolle kun mulla on vapaa päivä koulusta, koitan myös kuvailla kuvapostauksen kuvia huomenna, palaillaan!

3 kommenttia: