tiistai 14. syyskuuta 2010

Vintillä

He's a pirate


Hupsis, eilen en ehtinyt blogata eilen. Tai siis en kyennyt, oli kauhee päänsärky ja hyvä kun kykenin tekemään läksyt. Tänään oli maailman vittumaisimmat musiikin tunnit, ku jouduttiin rämpyttää kitaria. Oli muuten hyytävän lähellä ettei mulla kilahtanu ja kunnolla. Ikävän päivän jälkeen mua odotti kotona CDON:in paketti piristämässä päivää:
Jee vihdoin mun! Oon kuolannu tätä leffaboksia mm. ikuisuuden ja nyt se/ne on mun! Oon sen verran pihikin ollut, etten oo rraskinu tätä ostaa, mutta nyt kun oli CDON:issa vaan 20 euroo niin sai ilo mielin painaa osta nappia. Oon nähnyt kaikki kolme leffaa ainakin kerran, mutta näihin ei voi vaan kyllästyä!

Toppi - MiMac, Liivi- Only, Kaulakoru - Glitter

Tänään hiukset oli aamulla hyvin, hieman lässähti päivän aikana. Eilen hiukset eivät todellakaan olleet hyvin, sillä ne kiharoituivat täysin ja näytin koko päivän pummilta.
Tänään oon tehnyt kotona koulutöitä kuin hullu. Luin historian itseopiskelu kappaleen superhuolellisesti ja tein tehtävät, ja aikaa vierähti. Sain kamalan pään särynkin taas, kai flunssaa pukkaa. Taidan kohta mennä tekeen torstain läksyjä, että huomenna on sitten aikaa lukee koeviikolle ja perjantain ruotsin sanakokeeseen.

Ps. mulla on vinkee postausidea, minkä toteutan kun ehdin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti