torstai 23. syyskuuta 2010

Päivän sisältö



Tänään oli hissan koe joka meni näin fiilispohjalta sanotusti ihan ok, mutta oon tyytyväinen jos seiskatulee. Huomenna vuorossa fysiikan koe, johon lukemisen aloitan heti tän postauksen jälkeen. Se pelottaa semisti, koska en aina muista niitä laskukaavoja ihan oikein ja oon ihan sairaan hätänen niitten kanssa. Pitänee kai vaan tarkastaa jokanen lasku ainakin kerran ennen kuin palauttaa sen paperin.

Tänään pääsin jo 13:20 koulusta ja päätin että teen jotain mukavaa nyt kun kerrankin on aikaa. Kattelin L-koodin 2. tuottarin vikan jakson ja nyt oon ihan yyh ku haluisin kattella lisää. Pitänee tilata jossain vaiheessa. Sitten menin laittaan ruokaa ja kaikki ei ihan menny ku olin ajatellu. Paistelin siin nugettei ja just ku olin saanu riisin kiehuun äkkäsin et kämppä oli täynnä savua. Huomasin et mun paistin lasta oli kärtsänny siihen pannuun. Otin pannun tietty pois hellalt, ja kiersin avaamas ikkunaluukut ja huomasin et riisi oli kiehunu jo vaikka kuinka kauan. Joten mä sitten söin pelkkää ylikypsää riisiä, nugettei en sit syöny ku ne hippusen kärvähti... Miten voin olla näin taitava keittiössä?

Postailen viikonloppuna jotain oikeesti mukavaa, ku voin kuvitella nää koeviikkopanikoinnit ei oo kovin mielenkiintosia.

1 kommentti:

  1. mä voin lainata sulle l-koodeja jos haluut kattella niitä! lol

    VastaaPoista