sunnuntai 5. syyskuuta 2010

Lidlin halpakolaa feat fysiikka & kemia


Joo mikäs tässä, läksyjä tehdessä samalla. Välillä tuntuu että päässä ei pyöri mikään muu kuin koulu, ja sitähän tää nyt on. Tänä viikonloppuna mun olis pitäny tehdä vaikka mitä, mutta ei oo tullu tehtyä, kun eilen oli siä Tampereella ja olin serkun synttäreillä. Onneks ensiviikko on vain neljä päivänen koska on taksvärkki, keventää mukavasti. Ensi viikkoon on myös luvassa muutakin piristystä kun Sami tulee varmaankin käymään täällä.

Ensi viikkoon kuuluu myös jotain ei-todellakaan-mukavaa, nimittäin mulla on hammaslääkäri. Huomasin kivasti että mulla on ainakin kaksi reikää hampaissa joten paikkausta vaatii.. Ei tässä mitää muutakuin etä pelkään hammaslääkäreitä aivan tajuttomasti. Nyt kun ajattelen jo tiistaita ilme on jotakuinkin tällaista luokkaa:

Onneks se hammaslääkäri on mukava, ainakin sen hoitsun mukaan. Mutta nyt asiasta kukkaruukkuun:
Mulle alkaa taas hiipimään tällainen valkoinen teeppari + farkut kombo, eli paluu viime kevääseen. Koitan kuitenkin pitämään tämän vaateyhdistelmän melko vähäisenä, ja säästän sitä päiville kun pukeutumiseen ei oo mitään inspistä.

Nyt vähän yleisemmin, niin mulle kuuluu nyt oikeasti melko hyvää, vaikka koulu kalvaa välillä aika paljon. Esimerkiksi nyt aamulla kun mulla kesti älytä yksi matikan tehtävä puoli tuntia. Mutta iltaisin on mukavaa kun ennen nukahtamista pakenen omaan mielikuvitusmaahan ja muutun vaikkapa lohikäärmeeksi jos haluan (kyllä, olen kuusitoista)

Olipas vapauttavaa kirjoittaa hajanaista tekstiä, toivottavasti tän lukeminen ei ollut kamalan tuskallista.
day 03| 3 konserttia joissa toivoisit että olisit käynyt/haluaisit käydä





Ainiin, terveisiä huomiselle maanantaille:

3 kommenttia:

  1. yritä pärjäillä koulus :) et oo ainoo joka pelkää tajuttomasti hammaslääkäreitä... :D

    Luna

    VastaaPoista
  2. Haha, mahtava toi viimenen kuva :-----D

    Ja tsemppiä lukion kanssa, kyllä siitä elossa selviää.

    VastaaPoista
  3. Luna: Enköhän hampulääkäristä selviä, ainakin toivon niin.

    Anonyymi: thanks, koitan selviytyä :'D

    VastaaPoista