tiistai 21. syyskuuta 2010

Kuinka paljon ihminen voi niistää päivän aikana?

Zen cafè - Antaa vituttaa

Moikka mooi! Oon saanu kamalan flunssan ja tänään en ookka paljoo muuta tehnykkä kuin niistäny Syvästi toivon etten oo nyt tulossa järjettömän kipeeks kerran koeviikkokin tulossa.
Tässä parit hieman ei-niin-loistavat asukuvat:

Tänään: Liivi - H&M (ei erotu kamalan hyvin), Toppi - Seppälä, Housut - H&M

Eilen: Liivi - H&M, Toppi - Seppälä, Housut - H&M

Huomasin muuten äsken että mulla oli molempina päivinä oli "samat" vaateet päällä. Tai siis että ostopaikat oli samat tai siis nii :’D
Tänään pakoilin historian lukemista väkertämällä kynsien kanssa, ja tällaista sain aikaiseksi:

Oon tyytyväinen lopputulokseen. Tarkoitus oli kyllä saada enemmän seeprakuvion näkönen mutta harjoittelua vain. Kynnet on kyllä vieläkin hivenen lyhyet, mutta ne kasvaa nopsaan. Näitä kynsiä voinkin toljotella jos kokeessa tulee umpikujaan.

Tänään oli kiva koulupäivä! Päivä meni ihmeen nopeesti, ja äikän tunti oli varsin mukava. Meillä oli sellainen keskustelu harjoittelu siten että jaettiin luokka ryhmiin ja annettiin aiheet siten ettei saatu jutella ryhmän kesken siitä. Tämän jälkeen mentiin luokan eteen ryhmässä keskustelemaan. Mulla jäi siittä sellanen fiilis että' se meni oikeesti hyvin. Muutenkin jotenkin tosi positiivinen olo!

Todella positiivista on vielä: huomaan että uusia lukijoita on taas tullut! Kiitos paljon!

2 kommenttia:

  1. Ihanan pirteät nuo mintun vihreät housut! :)

    ♥: http://walkingintheairr.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Mäki oon kipeenä. Tää ihana joka vuotinen syysflunssa

    VastaaPoista