perjantai 24. syyskuuta 2010

Perjantaita

Lovex - Bleeding




Tänään oli fysiikan koe, joka meni varmasti hyvin. Pari juttua unohtui, ja taatusti sielä on virheitäkin mutta keskimäärin hyvin meni. Oon varmaan paniikissa sunnuntaina koska kemian koe on maanantaina eikä todellakaan ole varmaa että meen siitä läpi. Mutta se tältä erää koulujutuista.

Kun tulin tänää kotiin päätin että vietän pienen rentoumis hetken. Kattelin Nalle Puhia ja nauroin ihan kamalasti, miten niin lapsenmielinen? Siinä samalla pussittelinkin pitkästä aikaa ja kun kyllästyin hain kokista ja karkkia. Mulle on tullu joku traditio itkee leffan lopussa, ja niin itkin tässäkin.. Itsehän en siis ole herkkä.

Olin tänää tosi yllättynyt ku äiti kerto että oli käyny Vammalassa ja oli ostanut mulle jotain, ja en ollu ees pyytäny, noh ihmeiden aika ei ole ilmeisesti ohi.

Musta tuntuu että oon laittanut tänne blogiin liikaa kaikkia koulujuttuja, joten tarvitsisin...

Tai vastaisuudessakin tulette näkemään paljon kuvia koulukirjoista.
Huomiseen!

Ps. jostain kumman syystä oon kuunnellu Lovexia, vaikken joskus voinut sietää sitä. Lie mistä tääkin johtuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti