keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

Kuulumisia



Ei mulla oikeestaan mitään varsinaista asiaa ollut. Voisin vaihteen vuoks alottaa sairaskertomuksella. Tiiättekö kuinka inhottavaa on herätä yöllä siihen kun mahaa vihloo ihan kamalasti eikä se lopu sitten millään. Oli myös ihanaa herätä vihlontaan, eli tän päivän on ollut vatsa inhottavan kipee kokoajan. Toivottavasti menee huomiseks ohi. Tosin koska oon tapani mukaan pohdiskellut mistä kipu saattaisi johtua on se että söin eilen niin "epätasasesti etten kyl enää ihmettele.

Ekan kerran pariin vuoteen mulla on oikeasti juhannus-suunnitelmia. Meille lappaa tosiaan jussina vähän sukulaisia, syödään ja muuta mukaisaa. Huomenna mun pitäis leipoa vaniljarahkakakkua mitä tein aivan hetki sitten, ja koska Satu & Kiia pyys ni teen mokkapaloja myös. Tällaisia juhannus-suunnitelmia mulla.

Onko teillä juhannus-suunnitelmia ?

Ps. kävin täs yks ehtoo kuvailemassa Samin kanssa, kuvia en nyt tänne lado mutta mun deviantart tunnuksen "etusivulla" näkee pienenä kaikki 4 hyvää kuvaa mitkä siellä otin. Tästä pääset katsomaan jos kiinnostaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti