maanantai 21. toukokuuta 2012

Että sellanen maanantai..

Anssi Kela - Jennifer Aniston
Niin kovasti kun mieleni olisi tehnyt otsikoida tämä postaus "Voi helvetti" tai "ei vittu", niin enpä tehnyt sitä. Päivässä oli hyviä asioita, ihana ilma, kivat lautailusessiot, hieman lyhkäsempi koulu päivä, mutta ikävät asiat veivät kyllä voiton tänään. Näitä ovat mm. maksimaallinen koulustressi (jota ei yhtään helpota luultavasti kaksi nelosta ruotsista), tekemättömät hommat ja lautailusta tullut kipu vasempaan jalkaan, jonka takia haisen jatkuvasti kylmägeelille.




Vaikka eräiden mielestä nuo 24 tuuman housut on mulle aivan liian isot, niin mä rakastan niitä! Jos haluaisin aivan jalkoja nuolevat housut, kävisin ostaan housuni lasten puolelta. Lisäksi mulle tulee ihan ihoo nuolevista housuista jotenkin kalsarifiilis, en tiedä miksi, mutta sellanen vaan tulee.

Oon addiktoitunut pahasti Anssi Kelaan. Syytän radioo, sillä Anssin 1972 -biisi tuli radiosta ja siitä se sitten lähtikin paisumaan. Nyt oon kuunnellut Spotifyssa lähes non-stoppina miehen levyjä ja kelannu, että näissä on loistavat sanat.

Ps. Vastailkaa kyselyyn, sikäli ette ole sitä jo tehneet!

1 kommentti:

  1. Katoin eka et tos ekas kuvas sun takana oli joku järvi mut sit huomasin et se oliki tie... :---D Ihana toi huivi !

    VastaaPoista