keskiviikko 3. maaliskuuta 2010

Terveisiä optikolta

Tosiaan, tänään tuli käytä näöntarkastuksessa optikolla. Kylmän väreet meni kun optikko sanoi "näyttää siltä, että tarvitset silmälasit" olin ihan apua, koska olin odottanu vaan lukulaseja. Lopuksi kun se meni sanomaan asiasta porukoille ni se sano lukulasit. Ei sitten voinu mua informoida et vaan lukulasit ettei kokoaikaislaseja. Noh, tässä 3 viikon päästä on silmälääkäri vielä.


Iskä osti mulle eilen vihon, ja mulle tuli eilisiltana mieli tehdä sen kannelle jotain, ja tämmönen tästä sitten tuli. Leikkelin aamulehteä ja sitten liimailin. Aamulla liimasin Fame biisistä lainatun säkeen sanat tuohon. Mun mielestä tää on kiva, vaikka toiselta sivulta keltaine hohtaakin hippusen.


Opettelin piirtään käsiä ! Harjoituksen varaa löytyy.. En jaksanu skannailla, joten kärsikää tästä. Ps. anteeks noi houkutus kädet tuolla.


(Anteeksi kynsien epäsiisti olemus)
Pakko oli testata sitä punaista lakkaa. Aluksi kauhistuin, kun huomasin että se on ihan pinkkiä mutta toisen kerroksen kanssa se muuttu kivan punaiseksi. Tänään laikkaillessani mustaa osuutta kävi kömmähdys jos toinenkin ja tulos on hieman epäsiisti mutta ei se mitään !

Huomenna suuntaan Tamperetta kohti, joten siitä sitten huomenna !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti