lauantai 13. maaliskuuta 2010

Siivoilua ja kosmetiikkapohdintoja

Tänään oon saanu paljon aikaan ! Siivosin mun huoneen ja jaksoin pestä lattiankin koska yleensä vaan imuroin. Sitten laitten pari juttua kivasti:



Eli laitoin mun rusettipannat tohon mun hawaikukkakaula hommeliin, että muistaisin käyttää niitä. Sitten, en tiedä mistä tuli idea laittaa pari kaulakorua roikkumaan tosta sonjan antamasta öttiäisestä, mutta se näyttää vaan kivalta. Kaikki loppuen lopuksi roikkuvat mun peilissä olevista kiinniketapeilla.


(anteeksi "tämä ei ole maha -->) Eli siis ""maha"" on oikeesti vaan housujen vyötärö osuus, koska nostan ni housut aina korkeelle et puntit ei laahais kymmentä metriä perässä. Eli tässä nyt on vaan tämmöne päivä kotona, siivous look.

tnää kattelin nauhalta suomidubbi digimonia ja ah, nauroin kyllä sydämeni pohjasta äänille. Samalla pussitin ja laskin et pussitin 10,50 euron edestä juhuu.

Aloin myös tänään miettimään, että mulle on kehittymässä joku kosmetiikka-addiktio hyvää vauhtia. Ei niinkään meikkien saralla vaan kaikki rasvat, puhdistusjutut ja sen sellaiset. Sitten mietin, mihin tällaisiin kosmetiikka juttuihin olen jo ehtinyt addiktoitua: ensin mun nivean puhdistusgeeli homma, jota ilman en voisi elää koska oon huomannut että se "imaisee" kaiken epämääräisen rasvan pois naamalta. Toisena on varmaan lumenen kuorintavoide, en voisi kuvitella enään saunapäivää jolloin en kuorisi nassua. Sitten lumenen naamarasva, mitä on kulunu talvella ihan kivasti, monet kerrat se on pelastanut kuivat poskipäät. Tänä talvena arvoon arvaamattomaan on noussut oriflamen vartalovoide, joka on pelastanut mun kädet ja kyynerpäät totaalliselta kuivumiselta.
Sitten aloin miettiä, että mitä kosmetiikka tuotteita olen vailla. Tulin siihen tulokseen, että ainakin kasvovesi sekä muutamat kasvonaamiot ei olisi pahitteeksi.
Ensiviikon loppuna meen tampereelle tampere kuplii tapahtumaan, ja päätin että en ostaisi mangaa sieltä (koitan pikku hiljaa vieroittautua, ja ostan vasta traconista sitten) joten voisin käydä ostaan lisää jotain puhdistusgeeliä, ja kasvovettä ja jos löytyy jotain kivoja kasvonaamioita ni niitäkin sitten.

Kirjoittelemisiin !

2 kommenttia:

  1. munki mielest toi nivean puhdistusgeeli on mun naaman pelastus : DD jos siis puhutaa samast aineest :D Ja toi lumenen rasva (jos se on sellane sinine tuubi) ni se on sellane kiva mist ei tuu liia rasvanen naama : D

    VastaaPoista
  2. Jenna: Mulla on sitä nivean young wash offia. Ja sit mun lumenen rasva on semmosessa sinisessä purnukassa ja se rasva tuoksuu vähän vedeltä tai semmoiselta ja kuivuu tosi nopeesti ja jättää iholle matta pinnankin vielä, eli sopii hyvin esim. meikin alusrasvaksi jos niin haluaa.

    VastaaPoista