keskiviikko 17. maaliskuuta 2010

Ei kestä totuutta

Heipsan, ja anteeksi pieni katko mun tässä on ollu vaikka mitä ja ei oo ollu inspis blogata alku viikosta mutta joo. Tänään oli enkunkoe joka ei todellakaan mennyt mitenkään kehuttavasti, mutta kai siit ainaki kuuspuol tulee (oon turhan pro enkussa)


Jee ! Posti ilahdutti tänään kun mun the GazettE:n LEECH sinkkutuli *__* Ostin tän huuto.netistä 10 eurolla. Aluks olin vaan sillain jaha ok, onhan se tosi halpa sinkuks mut taidan jättää.. Hetken päästä ajattelin, että se on vaan kymmenen euroa ja tuskin kauhean usein löytää sieltäkään noin halvalla. Kuntokin on erinomainen.

Maanantaina..


Lakkasin kynnet sinisellä ja laitoin selenen hilelakkaa (joka näkyy aika heikosti)
sekä..

Kävin kirjastossa pitkästä aikaa. Oon jo lukenut ton saranapuolelta mikä oli kyllä tosi sulonen kirja, harmi vaan että se oli niin lyhyt. Seuraavaksi vuorossa on toi Sateenvarjo, joka vaikuttaa vähän häiriintyneeltä. Jos jaksan/ehdin luen vielä Kobraveljekset.

Vielä tänään lähden oppilaskunnan järjestämälle teatteri reissulle Tampereelle, katsomaan Pää edellä esitystä. Toisaalta mua ei kiinnostais lähtee ollenkaan mutta saapahan sitten joskus ilmaisutaidosta jonkun kerran vapaaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti