sunnuntai 21. kesäkuuta 2009

koetapa estää mua sinuun tarttumasta

ihan ensiksi pahoittelen jo etukäteen tämän postauksen kuvien huonoa laatua, joka johtuu siitä että patterit olivat vähissä eikä tää nyt tarkentanut kamalan hyvin, mutta eiköhän yhdestä huono kuvaisesta merkinnästä selvitä. tää on enemmänkin sellainen mitä tuli tehtyäkään tänään, mutta mitäpä siitä.


eilen siivosin kaapin joka on mun huonetta vastapäätä, ja sitä tavaraa riitti. kuvassa kaikki kamat ei ole edes lattialla. suurin hämmennys iski kun löysin kaapista muovikassillisen kiviä. jossain vaiheessa kun siivosin iski kamala epätoivo ja menin ruikuttamaan porukoille että tarvitsen apua, mutta eihän ne auttaan tulleet. ihme kylläkin sain tämänkin siivottua, vaikka aikaa kuluikin se 3 tuntia. jea, kuten sanoin sain sen siivottua, ja sain tänää kantaa mun vaatteet sinne.. näyttää aivan kun ne hukkuisivat tuonne koska kaappi on iso, edelliseen kaappiin verrattuna. sori kummallinen kuvakulma kaikkee. tarkempi vaatekaapin esittely on tulossa sanotaanko vaikka.. joskus syksyllä 8'D
voidaan kai sanoa että mulla oli tänään vähän tylsää? tuli katteltua pitkästä aikaa lehmäjengi, joka oikeastaan huvitti mua: "mulla on ricon satula, mulla on ricon satulaa" tosin että tein kesätöitä tän leffan lomassa.

housut - en muista
paita - villihinta
vyö - kirppis
kaulakoru - by kaisa 8'D
lasit - lahja ( h&m )
panta ( ei näy ) - h&m

ingooratkaa mun tooosi toosi söpöt ilmeet, ja se että peili on paskanen ^^

tänään tein oikeasti jotain historiallista: kävin ajamassa ekaa kertaa mopolla iskän kanssa ! en tiedä miks mutta mua pelotti vähän ennen ku lähdettiin. ekat ajatukset oli ettei tästä tuu mitään, varsinkin ku sammutin mopon vahingossa ekaan risteykseen kun unohdin painaa kytkimen alas, mutta loppu ajo sujuki ihan hyvin. joo kaikkia kiinnosti 8'D

huomenna öö.. samantapainen postaus kaiketi, tosin laadukkaammilla kuvilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti