perjantai 5. kesäkuuta 2009

elämä on laulun haaveunta

tänään sitten laitoin herätyskellon soittamaan, etten nukkuisi kamalan pitkään. hyvin pääsin ylös ja kymmenen aikoihin pyöräilin kauppaan. koska olin eilen illalla päättänyt leipoa suklaapalakeksejä ni piti se suklaa hakea kaupasta. kauppareissu oli aika ihana kun siellä oli vanhusten vallankumous ja sitten oli kaikenkukkuraks toripäivä ni voi jes. kun olin lähdössä siit kaupan pihasta ni joku papparainen tuli puhuun mulle, kuinka pyörällä ei saa ajaa ylinopeutta ja jotain muuta, en jäänyt kuuntelemaan 8'D



.. näitä oli aika mielenkiintoista tehdä, kun olin ottanut näiden ohjeen joltain virherpiipertäjältä, joten piti vähän miettiä millä aineilla pitää korvata jotkut aineet 8''D kun olin ekaa pellillistä laittamassa uuniin, ni eikö sitten sami (isoveli) koputtanu keittiön ikkunaan, sain kohtauksen... puheltii niitä näitä ja sit sami lähti hakee karvaranteilta kebabbia. toisen pellillisen unohdin uuniin koska tein nuudeleita samalla, melkein poltin nää.

ku sami tuli meille syömää ni sain samilta hampurilaisen ~ ♥ söin sen, nuudelit ja sitten osan samin kebabista 8'D


joo-o, tässä on sitten se mun vähän tuunattu paita 8'D tästä tuli ihan siisti omalla tavallaan. tää paita on varmaan 3 vuotta vanha, ja näin ollen raaskin saksia tämän. on varmaan sanottamattakin selvää, että tuunattu paita on tuo punainen 8D


en varmaan ole koskaan laittanut tänne koirani kuvaa? no tässäpä se on, kerrankin se oli tarpeeksi kauan liikkumatta.. (joo, oli vähän offi)



naurakaa ihmiset mun ilmettä
tämän näköisenä sitten liikuin tänään ulkona, ed-takiksi kutsun tuota punaista öm.. kuitenkin, jonka oon tehny itse (sen kyllä huomaa) mutta joka tapauksessa pidän tästä. takana lukee anti pop, jolla lähinnä viittaan the GazetE:n biisiin.

tänään kävin porukoitten kanssa kiikoisissa tilaamassa meille takan, eli siis periaatteessa minulle turha reissu, mutta tykkään istua autossa. arhm hieman harmittaa kun en pääse vielä tänäkään viikonloppuna tampereelle kun iskän auto on rikki, eikä se uskalla lähtee sillä tampereelle.

MUUTEN haluaisin kysyä teiltä arvoisat ainakin 14 lukijaani, mistä haluisitte että kirjoittaisin? olisiko kiva jos tekisin merkinnän turhista/hyödyllisistä tavaroista, tai lempikoruistani vai kirjoittaisinko kynsilakka-arsenaalista? joka tapauksessa ihmiset ehdotelkaa aiheita !

ps. unohdin valittaa siitä kuinka mun isosisko stalkkaa mun blogia
pss. oona osti vauvaöljyä 8'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti