sunnuntai 8. elokuuta 2010

Vis - l-koodia, pringlesejä & kylmägeeliä

Oho, en sitten ottanu kuvia, johtuen että lauantaina näytin täydelliseltä pummilta ja tänään siltä että mut oltas repästy jostain katuojasta. Siinä se nyt meni, viimeinen kesäloma viikonloppu. Ite en viettänyt viimeisen loma viikonlopun kunniaksi mitään partyja, olin vaan kotona. Tai no, olisin mä yhelle kaverille mennä mutta en viittiny enää sekottaa unirytmiä, tai mun mahaa mikä alkaa nyt lähennellä normaalia oloa. Mutta pidin itseni kanssa hauskaa, vis-pileet (very important sini) tää idea tähän vis:iin tuli mun kirjotusvirheestä, mutta ei siitä sen enempää.

Eli pari havainnollistavaa kuvaa viikonlopusta:



Eli piirtelin jonkin aikaa, saamatta mitään muuta valmiiksi kuin epäsopusuhtaisia luonnoksia. Onnistuin muuten kaatamaan mun kokiksen lattialle, jonka jälkeen alko piirtäminen ottaa päähän ja siirryin jäätelön ja sipsien kanssa telkkarin ääreen tuijotteleen l-koodia. Kylmägeeliäkin sottasin lonkkiin ja illalla taiteilin sitä selkäänkin.

Tällä kaavalla kului myös sunnuntaikin jollei lasketa kokiksen kaatamista. L-koodi putkea häiritsi aivan tajuton ukkosmyrsky. En ollu ikinä nähny semmosta, meillä tuli rakeita, joista jotkut oli lähes tulitikkuaskin kokosia. Sit se ukkosen ääni hrrr en ollu kuullu niin repivää ukkosta ku se oli.

Ps. muistin napata pokkarilla kuvan vaatekaapin ovesta yks päivä:

Mun mielestä tästä tuli siisti!

Huomen aamulla pitäisi suunnata vaihteen vuoksi Tampereelle, vaihtamaan matikan kirjat, ja hakemaan vielä puuttuva fysiikan kirja. Aivan varma en ole siitä, lähdenks mukaan vaikka mulla olis vielä asiaa kaupoille. Nähtäväksi jää.

3 kommenttia:

  1. Awww mehän voitais joskus pitää "very important sinisonja" partyt XD lyhenne pysyisi samanlaisena ~

    VastaaPoista
  2. osaat piirtää tosi hyvin! :) ja kiitos ku ryhdyit lukijaks! ;)
    tosi hieno banneri muuten! :o

    Luna

    VastaaPoista
  3. Sonja: Sitten se olis viss 8'D

    Luna: Kiitos, toi nyt on niin luonnos kuin voi olla. Ja ole hyvä vain :)

    VastaaPoista