keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

LM fuckin'C

Tästä tulee varmaan melko sekava keikkaraportti kun en osaa kirjottaa siitä järkevästi mutta olkoon:

Eli siis, Miialta kuskattiin, ja oli rattoisa meno matka musiikkia kuunnellessa ja taisin torkahtaakin. Hesas oltiin siin kahdentoista jälkee, ja koska jonotus oli sallittua vasta tuntia ennen, hengasimme kampissa. Kamppi oli ihan kuin ernujen majatalo. Mikäs siinä, puhuttiin paskaa, ja muuten vaan lagailtiin. Mentiin siin vähää vaille puolviis odotteleen viideltä olevaa ryntäystä. Onneks mentiin ajoissa koska ryntäys olikin puoltatuntia aikasemin hehe.
Oltiin jonossa aikalailla etupäässä, ja jonotus tuntui melko säälittävältä, kun kokoajan joku oli huutamassa taaksepäin ja jono ei liikkunu minnekään. Ihmeen kaupalla jonotus kuitenkin onnistui ilman mitään suurempia konflikteja. Siinä puol kuuden aikaan porukka vei kamat kampin säilytyslootaan että säästyttäis narikkaruuhkalta, mikäs siinä olin siinä puol tuntia topilla ulkona, ja voin vain sanoa että kylmä tuli. Sisään pääsy ei onneks viivästynyt ja päästiin nopeesti sisälle. Ostin keikkapaidan (siitä lisää alhaalla) ja sitten vaan keikkaa odottamaan.
Tavastia vaikutti ihan koirankopilta verrattuna pakkikseen. Yllättävän nopeasti se puolitoistatuntia meni ja keikka alkoi ihan ajallaan !
Sitä ei voi sanoin kuvailla kuinka kova meteli oli kun pojat tuli lavalle. olin ihan aaa. Sitten kun alkoivat soittaa olin ihan varma että kuolen koska liittaannuin pahemmin kuin koskaan, mutta sitten Maya katto mua silmiin ja olin iha ihihi. No puolitoista biisiä kestin siinä höykytyksessä ja sitten siirryttiin emmin kanssa taka-alalle. Ja sieltäkin näki ihan loistavasti. Anteeks oon iha surkee tunnistamaan biisejä, mutta ainut minkä muistan ihan selkeästi oli se että aloin itkee ihan sairaasti punky heartin aikana.
Mayan spiikit oli ihania, ja keikalta jäi muutama lentävä lause kuten LM funkin’ C ja you PASKIAINEN, kiitti niistäkin Mayalle.
Keikalla sattui ja tapahtui mulle, sain mustelman kylkeen, ja vesimukin naamalle jonka ansiosta mulla ei ollu toisessa silmässä meikkiä ollenkaan. Keikan lopussa meinasin pyörtyä, ja loppupuolella ei tullut ääntäkään kauhean mahtavasti.
Kaiken voisi tiivistää siihen että keikka oli ihan hirveän MAHTAVA. Parempi kun syksyinen Miyavin keikka pakkiksella.
Kiitti ihan hirveesti kaikille jotka sielä oli ja tietysti kiitos LM.C ja yyh. Haluan takaisin
Ihan hirveesti jäi mainitsematta, koska oon viäkin ihan hypeis ku mietin sitä keikkaa.



Keikkapaita oli tämmöinen. Itse asiassa sielä oli monenlaisia, ja jäi ehkä hieman kaihertamaan että ostin mustan enkä valkoista 8'D Mutta toisaalta tämä on tosimukava, vaikka onkin pieni XL paidaksi ja printti on huonolaatuinen, joten pitää ehkä pestä käsin 8D Maksoi muistaakseni 20 euroa.

Tää päivä on ollu stressaava, ja muutenkin vähän ahdistava. Ainut hyvä asia tänään oli bilsan kokeen takaisin saanti, ja kymppi sieltä tuli. Olin niin ihmeissäni että aloin melkein itkeä.
Nyt kuitenkin pitää taas rientää lukemaan äikkää, sillä huomenna on koe enkä oikein osaa. Huomenna tai perjantaina sitten jokin fiksumpi merkintä.

3 kommenttia:

  1. Pakkis on todellaki paljo isompi ku tavastia : DD Mut mun mielest Tavastia o jotenki kivempi. Köhköh molemmis käyny vaa kerran XDD

    Aika halpa toi keikkapaita :D mun antikkujen feikkipaita makso 20 e XDD Eiks ne meeverin paidat maksanu 40 e?

    VastaaPoista
  2. Jenna: Meevin paidat makso 30 euroo jos nyt oikein muistan

    VastaaPoista