keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

A hero's gonna save me just in time

Heipä hei (pitääkö bloggaus aina aloittaa jollain teennäisellä tervehdyksellä ?)
Mutta siis, ajattelin että kerron huomenna tai sitten perjantaina TET-viikosta paremmin. Nyt aattelin että voisin kirjoittaa vielä mun mielipidettä siitä Herbinan kasvovedestä.

(Aloin miettiin, et vähän turhahkoa laittaa kuva uudestaan ku samasta tuotteesta on kuva pari postausta alempana, nojaa muistin virkistykseksi.)

Täytyy kyl sanoa et hintalaatusuhde on tämän kanssa aivan kohdillaan.Oon huomannu, että multa on lähtenyt ihmeelliset pikkunäpyt naamasta. Nenän punaisuutta se ei poistanut, mutta en sitä niinkään odottanut. BTW jos joku tietää millä/miten/mikä vois auttaa punaiseen nenään 8'D? Okei takaisin aiheeseen. Kasvovesi tuoksuu melko neutraalilta, ehkä hieman imelältä mutta itse oon ainakin siihen tottunut. Kuten kuvasta huomata saattaa tämä on tarkoitettu rasvoittuvalle ja sekaiholle joten tää kuivaa ihoa hieman. Suurta kuivumista ainakaan itse en ole huomannut.Ömmm nyt en keksi tästä mitään muuta mainittavaa.

Kuulin tässä illalla mulle osoitettuna "täytyy mennä tossukauppaan" - äiti
noi sanat kuulosti mun korvissa lähinnäkin taikasanoilta, sillä toi tarkoittaa et porukat kustantaa ainakin puolet kenkien hinnasta.

Ps. Huomenna tulossa mahdollisesti ihkutuspostaus heh.

1 kommentti:

  1. Itellä on ainaki apteekist ostettu SebaMed merkkinen värillinen 'finnivoide' joka vähentää näppyjä, estää uusien tuloa ja vähentää punasuutta. ei kantsi kyl aamusin laittaa koska se mun naamas rasvottuu ni laitan vaa iltasin :D

    VastaaPoista