maanantai 26. huhtikuuta 2010

Kosmetiikkaa ja jäätelöä

Eipä tullut viikonloppuna kirjoiteltua, mutta voisin kertoa itse viikonlopusta hiukan. Siivoilin melkopaljon ja otin rennosti, eilen olin taas kuvaamassa ja sen reissun jälkeen nautin ison annoksen mangojäätelöä.

Tänään tuli Oriflamen jutut:





(olisin tietty voinut laittaa kaikki samaan kuvaan mutta kun ei tajunnu.)

1. Kuvassa on virkistävä kasvosuihke, varsin hyödyllinen olettaisin.
2. Kuvasta löytyy taas vartalonkuorinta mömmö.
Viimeisessä kuvassa on taas finnipuikko, josta saattaa tulla mun hyväkin kaveri.
En kuollasenikaan kuinka paljon erilliset tuotteet maksoi, mutta jos nyt oikein muistan niin 15 eurolla kaikki sain. (Olisin toki voinut katsoa lapulta mutta oon laiska.)

Lähdin tänään iha fiilingeis ostaan kaupasta pirkan mansikkajuustokakku, mutta sitä ei ollut joten:

Oli pakko. Oon ikuisesti katkera etten saanut pirkan mansikkajuustokakkua koska se on paljon parempaa kuin Ben & Jerry's ja hintakin on pirkassa kohdallaan toisin kuin tässä.

Kyllä tän voimin sain luettua fysiikan kokeisiin, joitten takia oon suoraan sanottuna psykoosissa. Tämäkin sen takia että fysiikka on mun vahvin aine ja pakko saada hyvä numero. Voivoi kauhee stressikin tästäkin..

Loppuviikon puolella pitäisi se ginasta tilattu bleiserikin tulla, odottelen jo kovasti että saan koittaa sitä, ja katsoa istuuko se ollenkaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti