lauantai 30. toukokuuta 2009

katso ihmisten silmiin, näetkö katseen villin

se on nyt kesäloma ! viime viikolla oli se power mover, ja lintsi ja ysien päivä mutta koska olin vähän laiska niin en jaksanut niistä kirjoittaa 8'D pääsin ainakin jollain asteella huvipuistolaitteiden pelosta, vaikkakin se toki löytyy vieeläkin. Jaa-a ysien päivänä sain 2 diplomia, vuoden meikki ja toista en kerro sillä se liittyy erääseen henkilöön, tämä diplomi olis kuulunu kaisalle no, ysit failas.


eilen saatuun todistukseen olen melko tyytyväinen, vaikkakin parannettavaa on, laitan sulkuihin mihin numeroon haluan aineen nostaa ens vuonna

äidinkieli 8
(valinnainen) ilmaisutaito 9 (10)
englanti 7 (8)
ruotsi 8
matematiikka 8 (9)
biologia 8 (9)
maantieto 9
fysiikka 9 (10)
kemia 9 (10)
terveystieto 8 (9)
uskonto 8 (9)
historia 9
yhteiskuntaoppi 8 (9)
liikunta 8
(valinnainen) kotitalous 9 (10)
(valinnainen) käsityö 8




kävinpä tässä jokunen päivä sitten kirjastossa, koska ens viikosta tulee pitkä, varsinkin kun viilenee. sisustuskirjan lainasin varmaan vaan sen takia että niitä on kiva lukee ja niistä voi saada inspiraatiota. ja sitten toi japani kirja.. päätin että alan kesällä lukee eri maitten kulttuurista, maantiedosta ja tämmöttestä.. toi intuitio kirja on psykologian kirja. oon ollu jo jonkin aikaa ollu kiinnostunut psykologiasta mutta vasta nyt sain lainattua jonkun kirjan, ja sen mitä oon tästä lukenu ni on ollu ihan mielenkiintoista.



sain eilen äitiltä 2 t-paitaa, joista toinen on tuossa päällä. oikeasti toi paita on vaaleenvihree, mut toi kuva nyt vähän kusasee. se toinen on muuten samanlainen mutta vaan vaaleensininen. nämä on mulle paitamekkoja, vaikka oikeasti nämä on l kokoisia t-paitoja. paitaan sopii jonkin asteinen vyö ta joku, kuvassa mulla on oranssista mekosta irrotettu nauha.


jälleen sain hyvän syyn miksi tehdä ahkerasti kesätöitä, sillä näihin kolmeen pokkariin meni 22.50 euroa, mutta oli pakko saada. eilen nää ostin ku kävin veljen kaa huittisissa. nyt oon lukenut näistä grimms mangan ja dark metron, jätin tarkoituksella death noten viimeiseksi, sokeriksi pohjalle.

Kun nyt tää kesäloma on alkanu ni koitan bloggailla vähän useemmin. ja koska oon kameran kanssa melko erottamattomia niin merkinnöistä voi tulla melko kuva täyteisiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti