perjantai 22. toukokuuta 2009

kadulla pelkkiä ihmisen kuoria

mulla tuli tänään "haluan mm. kaiken" - olo. ja näin ollen eksyin backstreetin sivuille ja rakastuin yhteen huppariin ja laukkuun niin syvästi, että ne i hope so tilataan mulle tänään 8'D

Menenkin kaiketin ens viikolla vammalaan kattomaan kevätjuhla kengät, koska mulla ei ole yhtään mitään parempia kenkiä, eikä tennarit oikein sovi sellaisen mustan mekon kanssa. Oikeastaan meen jo huomennakin vammalaan, mutta iskän kanssa. mennään ostamaan mopokypärä, ja kattoon jos löytyis kumisaappaat kun maanantaina mennään koulusta istuttaan metsää.

Ensi viikonloppuna suunta on kohti tamperetta, jollei porukat muuta mieltään. mennään katsomaan rippimekkoa ja mekkoon sopivia kenkiä. aion tietenkin hyödyntää tätä tampereelle pääsyä, joten:



jos vasemmasta alakulmasta aloitettais niin on tuollainen ihana musta olkalaukku jossa on hello kittyjä, ja sitten mun mielestä hienoin yksityiskohta on tuo kalanruoto tuossa noin, ja tämä olisi europehousesta. (mulle on kehittymässä hyvää vauhtia laukkufetissi.)
laukun yläpuolella onnuo rannerenkaat, jotka myös ovat europehousesta. niitä on paljon yhdessä nipussa, ja noi kulkuset joka renkaassa ovat söpö idea.
renkaiden oikealla puolella oleva paita on h&m:n fashion against aids - mallistoa, ja tuo paita on dita von teesen suunnittelema, tämän minä haluan !
seuraava paita oikealla on minusta hieno. siinä on minusta melko erikoinen printti ja se on kivan värinenkin, tämä olisi gina tricotista.
sen ala puolella on myös gina tricotin paita, mutta tää on musta ihan älyttömän ihana ja aa pieni muotonen rakkaus ! itte oon aina tykännyt tuollaisesta maalisudilla vedetyn näkösestä kuviosta tai siis 8'D (HUOMATKAA ÄSKÖINEN SELKEÄ SELITYS)
paidan vasemmalla puolella on ehkä maailman kivoimmat legginssit mitkä oon koskaan nähnyt, pakko saada nämäkin. rakastan noita roisketahroja noissa !

näiden ostosten jälkeen rahat onkin ihan kivasti huvenneet, joten pitää tehdä ahkerasti niitä pusseja, vaikka väkisin ! kun pitää sinne miyavin keikallekki rahaa aika palon. ps keikkaan vielä 122 päivää !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti