maanantai 5. marraskuuta 2012

Tästä se lähtee!

No niin, nyt oon saanut itteni psyykattua itteni siihen mielentilaan, että olen valmis lähtemään kahdesti viikossa  liikkumaan ryhmäliikuntatunneille ja yritän tässä piakkoin uskaltautua salillekin ensimmäisen kerran.
Tässäpä siis se, miltä kroppa näyttää näin alkumetreillä:
(älkää välittäkö oikean puolen lonkasta, se on luonnostaan tuollainen.. ja ei oo muute puntitkaan tasan :D)


Tästä siis lähdetään! Tavoitteenani on saada kroppaa vähän parempaan kuosiin, jos vaikka ensikesänä olisi oikeasti niitä rantakelejä! Ei sillä, ettenkö olisi tyytyväinen nykyisyyteen, mutta aina on varaa parantaa! Lisäksi tavoitteena on sen lihasmassan kerääminen, sillä muu massa ei muhun tartukkaan, ainakaan helposti, "kiitos" vain imeytymishäiriölle.

Tällä hetkellä painan 40 kiloa (oon siis 155 "pitkä") ja oon enemmän kuin tyytyväinen, sillä 10 kuukautta sitten painoin 5 kiloa vähemmän. Olisi mahtavaa saada muutama kilo lisää, mutta en ota siitä sen suurempaa stressiä. En pidä vaakaa sen suurempana mittarina, kunhan vähän seurailen, ettei paino pääse putoamaan. Parempina mittareina pidän mittanauhaa, peiliä ja sitä miltä musta tuntuu.

No sit se treeniosuus! Ryhmäliikuntatunneista juoksen bodypumpissa ja sh'bamissa, lisäksi ensisunnuntaina ajattelin mennä kokeilemaan balancea. Lisäksi ajattelin perehtyä myös salitreenin saloihin, voin sanoa, että opeteltavaa on paljon! Voin sanoa, että osaan käyttää vain ylätaljaa ja jalkaprässiä, mutta annan itselleni luvan kokeilla ja tunnustella näin ensimmäisellä kerralla, ennen kuin alan rakentaa minkäänlaista ohjelmaa itelleni, vaikka olenkin vähän sellaista jo rakennellut.

Olisko kiinnostusta lukee mun treenijuttuja, siis muutakin kuin kuukausittain tuleva tilannekatsausjuttu? Ja jos jollain on jotain neuvoja (varsinkin salitreenin osalta) niin kertokaa ihmeessä!    

5 kommenttia:

  1. painat niin vähän. oot mua pari vuotta vanhempi ja suunnillee saman pitunen ja painat vähemmän, but hyvä et oot saanu ton panos nousee c: taitaa olla eka kerta kun ees kommentoin tänne(?) but sanon täs samal et oot tosi nätti:3

    VastaaPoista
  2. Minä ainakin haluisin lukea tilannekatsauksia ja vähän enemmänkin sellaista.

    VastaaPoista
  3. 155 tuumaa pitkä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ..oho oon näemmä unohtanu laittaa pitkä -sanan toiselle puolelle heittomerit :Dd

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista