sunnuntai 18. marraskuuta 2012

My Weekend

PÄÄSIN ENGLANNIN KIRJOTUKSISTA LÄPI TYTTYDYY! 
Oikei joo, eli perjantai kuluikin siinä kirjotusten tuloshuumassa. Itseppä sain englannista A:n, historiasta C:n ja uskonnosta C:n. Itse olen tyytyväinen tuloksiin, sillä englannissa mun tavoite oli päästä läpi, ja historiassa ja uskonnossa tavoitteena oli juurikin C. Ja tosiaan, englanti oli nyt ainut pakollinen aine jonka kirjoitin, että reaalit oli nyt syksyllä ylimääräisenä. Keväällä olisi edessä äidinkieli, matikka (lyhyt), psykologia ja maantieto pakollisena reaalina.
Kärsikää huonoista kuvista, mua ei haittaa, sillä mulla on oikeasti ollu koko viikonlopun ihan loisto fiilis. Perjantai-iltana lähdin iskän mukaan kun se lähti käymään Huittisissa, ostelin jo ekat joululahjat ja itselleni kotidödöks tota tyttöjen Axea ja lisää Neutrogenan kuorintasysteemiä. En muuten voi kuin suositella Neutrogenan tuotteita! Tänään aloittelin jo lukemaan maantiedon ylppäreihin ja kävin parhaassa bodypumpissa hetkeen! Tai siis, mulla oli hyvä fiilis päällä koko ajan, tuli heitettyä kyykkyihinkin pari kiloa lisää ja hyvin meni, en edes hyytynyt kesken kaiken. Tosin, huomenna voi olla vähän eri fiilis, puhumattakaan ylihuomisesta. 

Nyt tämä tyttö suuntaa unten maille, palaillaan! 

1 kommentti:

  1. Jesjes, onnea ! :> Et oo muuten pitkään aikaan tainnut meseen ilmestyä vai olenko ite ollut epäaktiivinen mesenkäyttäjä?

    VastaaPoista