maanantai 26. marraskuuta 2012

Housujuttua

Musta on joka aamu, yli kuukauden ajan, tuntunut siltä, että käytän mun vaatekaapista kaksia housuja. Kärsin oikeasti housupulasta. On mulla vaatekaapissa arviolta 6-7 housut, mutta käytän niistä vain paria kolmea. Vähän tylsää toisaalta, koska musta tuntuu et "mulla on kivoja paitoja, mutta mulla on aina samat housut tiettyjen paitojen kanssa." Pitäis kyllä auttamattomasti lähteä housukaupoille..
..ainut vaan, että housujen ostaminen on mulle aina yhtä tuskaa. Ensinnäkään, en meinaa löytää sopivan pituisia housuja sopivalla vyötäröllä, koska mun jalat on suhteessa pitkät ja kapeat, mutta vyötärö on kuitenkin ihan normaali mittanen. Eli housut eivät istu, kun vyötärö on sopivat ja kun housut ovat muuten passelit niin vyötärö on turhan pieni. Toinen kriteeri mun pillifarkuille on se, että niissä on oikeasti matala vyötärö. Korkeavyötäröiset housut/shortsit saavat mut näyttämään entistä lyhyemmältä.  

Okei peli ei ole menetetty! Cheap Monday:n farkut ovat mulle juurikin täydellisiä. Harmikseni omistaan vaan yhdet kyseisen merkin farkut, mutta kun joulun jälkeen lähden kaupoille, aion kyllä metsästää itselleni toisetkin tuon merkin farkut. Joskus kun tuuri käy, niin löydän Ginastakin sopivat housut! H&M ja Seppälästä mun on turha mennä etsimään oikeasti hyviä, istuvia farkkuja.      

Onko muilla ongelmia löytää niitä täydellisiä farkkuja? 

2 kommenttia:

  1. eih, muistu mieleen se ku kokeilit niit korkeevyötäröisiä shortseja :D:DD

    VastaaPoista
  2. Noi ekat on kyllä kivat !

    VastaaPoista