keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Stresseilyä


Tällä hetkelläkin mun pitäisi olla tarkistamassa ruotsin esseetä ja lukemassa ruotsin sanakokeen uusinnan uusintaan. Pakko nyt kuitenkin tehdä jotain muuta ja oonhan mä tehnyt tänään kuvikseen power point esityksen ja lukenut vähän lisää niitä ruotsin sanoja. Oonko ikinä maininnut kuinka paljon vihaan jaksojen vaihtumisia?

Olo on just nyt sellainen että voisin oikeesti litistyä tän kaiken stressin alle. Ensimmäistä kertaa odotan koeviikkoa, vaikka tiedän, että ruotsin koe tulee olemaan niin tuskaista, että en tiedä miten taiteilen itteni siitä läpi. Koeviikon jälkeen alkaa uusi jakso, joka ei ole näin rankka ja sitten voi periaatteessa alottaa puhtaalta pöydältä.

Koeviikon jälkeiselle ajalle olen jo kehitellyt vaikka mitä. Näitä on mm. töitten teko, sillä nyt tuleva tili menee kokonaan kamera juttuihin ja tarvitsen rahaa vähän muuhunkin kuin kamerajuttuihin. Lisäksi edessä on kroppa kuntoon kesäksi ja alottaa kuntosalikuurin ja koitan vaihtaa välipalat pullista fitnessmitäliemuroja. Tiedossa on myös juhlia ja jatkojen jatkot ja kyllä ne omat synttäritkin toukokuussa on.

Nyt takaisin esseen pariin!

Ps. mua jännittää, mulla on perjantaina ensimmäinen ajotunti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti