perjantai 28. tammikuuta 2011

Tammikuun filleri

Taidanpa ottaa tavaksi tän "filleri" jutun. Eli selittelen sit vaa kuukauden aikana olleita juttuja, joita en kuitenkaan oo aiemmin tänne pölissyt. Jälleen kuvasin tähän tällaisen turhahkon kuvasarjan.
Oon kärsinyt tän viikon kamalasta "haluan kaiken" -fiiliksestä. Nyt haluamislistalla olisi pari mekkoa, pari kirjaa, muutama levy, pari bändipaitaa, ja muutamat leffat, puhumattakaan uudesta pokkarikamerasta. Olen huvittanut itseäni laskeskelemalla välillä, että kuinka paljon rahaa menisikään jos ostaisin kaiken mitä haluaisin. Noihinkin uppoaisi mukavasti 340 euroa näin nopeesti laskettuna. Noh, ainahan voi unelmoida.


Oon ollu nyt tässä kuussa jotenkin alamaissa sen takia etten ole uskaltanut syödä suklaata, keksejä tai jäätelö ja miksi näin? "Saattaa sisältää pähkinää". Ei sitä olla vielä missään kuulutettu, että olisin pähkinälle allerginen, mutta pahalta vaikuttaa. Tämän asian selvittäminen alkaakin 1,5 viikon päästä kun 9.2 on lääkäri.

Mulla on kumma tapa tehdä "uudenvuoden lupauksia" vasta uudenvuoden jälkeen. Tai no, en nyt tiedä, voiko niitä varsinaisesti lupauksiksikaan sanoa. Oon kehitelly nyt sellaisia lupauksia, jotka liittyvät kesälomaan:
1. Aion olla vuorokauden kommunikoimatta mitenkään kenenkään kanssa
2. Haluan herätä aamulla klo 5 ja mennä ulos piirtämään.
3. Haluan viettää paljon aikaa Tampereella yksin ja inspiroitua.
4. Helsinkiin minä halajan....


Näin sokerina pohjalla, sain tietää minne lähden hiihtolomalla. Matka on noin 900 kilometriä, suuntana pohjoinen. Lupauduin lähtemään Satun porukan kanssa Ylläkselle viikoksi, suksille mua tuskin saa, mutta viihdyn hyvin kameran kanssa. Täytyy sanoa, että jännittää jo nyt heh..

Huomenna käyn Vammalassa ostaan koulujuttuja, ja vois seppälässäkin pyörähtää. Eli jos löytyy jotain mukavaa niin niistä sitte juttua huomenna.
Ps. oli siisti auringonlasku:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti