keskiviikko 1. joulukuuta 2010

Nostalgiahetki

Heippa kaikille! Pakko sanoa että nyt jännittää huominen palautepäivä! Vaikka oon hokenut ittelleni ja oon jo henkisesti valmistautunut että joudun uusiin matikankokeen, mutta tiedän, että mulla on aivan minimaalinen mahdollisuus päästä kaikista läpi.. Noh huomenna se sitten selviää.

Tänään pääsin jo puol yks, kotiin tosin tulin kahden jälkeen kun äiti tuli hakemaan. Kotiin tultua lähdin kuvaileen ulos heti, kun oli vielä vähän valoisaa:



Jees, koitan tässä lähipäivinä pukeutua jotenkin fiksusti että saisin asu kuvaa tännekkin, mutta saa sitten nähdä.

Äiti oli jokin aika ostanut mulle aika söpön joulukalenterin:

Saavutin aamulla lähes nirvanan kun avasin ekan luukun, se suklaa oli saman makuista kuin lapsena, eli aivan tajuttoman hyvää! On sattunut parina vuonna niin, että mulle on sattunut huono joulukalenteri, jonka suklaa on ei-niin-hyvää. Oli kyllä niin nostalginen hetki kun tajusin että suklaa on saman makuista kuin 8 vuotta sitten. Tässä alkaa tuntea itsensä jo melkein vanhaksi :'D

Mutta hauskaa joulukuun alkua kaikille!

1 kommentti:

  1. tiiän tunteen huonosta joulukalenterista. viime vuonna fazerin kalenterissa oli maailman kamalinta suklaata, iu.

    VastaaPoista