maanantai 30. marraskuuta 2009

Totuutta ei voi nähdä. "Hei katso, jos toivot"

Hupsista en taida enään ikinä luvata mikä postaus tulee kulloinkin ja mistä.

Aiheeseen: tänään oli ensimmäinen TET-päivä, olen mielestäni sanonut minne menin mutta jollen nii menin Tiimariin.
Aamulla oli kauhee apua tyyppinen olotila. Aamupäivä siellä oli aika jäätävä iha ku varpaillaa olis ollu ainakin sen jälkeen ku tuli sanomista kun en teititellyt yhtä ihmistä.
Muuten ihan jees paikka, hinnoittelua ja kaikenlaista pientä juttua.

Suurin ihmetyksen sain kokea kun puol kahden aikaan sanottiin että voin lähteä kun mulle ei enää keksitty mitään. Olin että jahas ok lähdin. Viipotin sitten puoltoistatuntia Vammalan keskustassa kun odottelin että Miia pääsee TETistä.

Sitten kolmen jälkee mentiin Pyymäkeen jeije (kaakao omnom <3) Ja sitten huomattiin että tässä on 10 minuuttia aikaa ni käväistiin seppälässä jossa olin jo ollut noin tunnin. Tällä kertaa sorruin.

Kolme Wild'n Crazyn lakkaa, yhteensä olivat kai 8.85 € Toi neon keltainen on aikas ihana väri. Mustan ja valkoisen ostin siksi että ne sattuivat kotoa loppumaan.

Kotona piti päästä heti testailemaan näitä ku edelliset oli vähän ottanu osumaa tetissä. Neonkeltainen lakka tuotti pienoisen pettymyksen, eikä ollut mitenkään kamalan peittävä mihin olen henkilökohtaisesti wild'n crazy:en kanssa tottunut. Kerroksia on varmaankin neljä. Tämän tyyppiset kynnet oon lakannut ennenkin, eikä siitä ole ees pitkä aika.


Pure love ~ Nää on oikeesti aika ihanat. Nääkin ostin seppälästä eurolla, joten mitään suurta rahan hukkaa ei tule jos jää vähemmälle käytölle.

MUUTEN 100. postaus lähestyy haluaisitteko te jotain spesiaalimpaa ? Esim videopostaus tai jotain vastaavaa ? Ja jos se on nyt se video postaus mistä höpöttäisin sinä?

Ja loppuun harvinaisen fiksu kuva musta:

1 kommentti:

  1. Heijoo, se videopostaus voisi olla tosi hauska (: Tai sitte mm. kuvia sun tyylin kehityksestä ihan pennusta asti :P

    VastaaPoista